از ابتدای ورودم به شورای شهر فزوین یعنی نزدیک به دو سال و نیم پیش بارها در خصوص عملکرد حوزه زیباسازی در شهرداری قزوین و ضرورت توجه بیشتر به آن صحبت کرده ام.چه با شهردار سابق و چه با شهردار فعلی  ، چرا که فقر فعالیتهای زیباسازی و امور روبنایی در شهر قزوین کاملا محسوس است و واقعا انتظار مردم در خصوص توجه بیشتر به این موضوع به حق وبجاست.

لازم نیست حتماعضو شورا بود تا فهمید عمده فضاهای تبلیغاتی شهر در انحصار و اختیار یک شرکت تبلیغاتی است و یا کمتر بچه هیأتی را می توان یافت که از برخورد و عملکرد مسئولین این سازمان در مناسبتهای مذهبی رضایت داشته باشد.

وقتی هم که در صحن شورای شهر می پرسم چرا سازمان زیباسازی مناقصه ای برگزار می کند و آگهی آنرا در روزنامه چاپ می کند ولی وقتی به سازمان مراجعه می شود می گویند اسناد مناقصه حاضر نیست! و یا ۱۵ پروژه از کل ۱۸ پرژوه سازمان را یک نفر نظارت و مدیریت می کند نه تنها هیچ جوابی داده نمی شود بلکه مرا متهم می کنند که چون منافع شخصی اش به خطر افتاده پیگیری این مباحث را می کند.!

نهایتا باید به این نتیجه رسید که وقتی این مباحث مطرح می شود بدون شک وضعیت مدیریت شهری ما بهتر از این نخواهد بود

2 Comments

  1. گربه دستش به گوشت نمیرسه ، هی میگه پیف پیف …
    ——————-
    فقط من نمی دونم چرا شما هر بار با یک نام پیام می گذارید
    حامد کبودوند

  2. به جاتی توجیه کم کاری هایتان استغفار کنید واستعفا بدهیداشتباه مرم قزوین این بود که کسی را که دغدغه عزاداری و هیات داشت گذاشتند تا کارها و. مشکلاتشان را حل کند دغدغه شما بیشتر برای شب اول قبر و آخرت است به درد مسوولیت کار دنیایی نمی خورید
    ——————–
    اولا دنیا مزرعه آخرت است در ضمن شما کی هستید که بگید مردم قزوین اشتباه کردند یا نکردند
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *