وقتی برای حل مشکلی ، کار بجایی می رسد که مجبور می شوی از آتش استفاده کنی ، ممکن است خودت هم بسوزی ولی خوشحال باش چرا که این آتش خود مشکل را هم در برمی گیرد.

3 Comments

  1. اگه این کاره نیستی و تازه در درون خودت فهمیدی اونهایی که مال مردم خور می دونستید چه جوری جنگ را اداره کردند و اقتصاد نابسامان را جلو بردند و عرضه شو نداری به جای اینکه یه بار بگی باید اتش زد یک بار بگی گریه ام گرفته و هر روز آه و مویه راه بیاندازی یا کار هایی را که قبول مسولیت کردی جلو ببر یا اینکه کمتر اه و ناله کن.عرصه مدیریت که مثل پامنبری های انصار حرب ا… و حاج منصور نیست که با گریه حل بشه!
    ————-
    خودت متوجه شدی چی نوشتی؟
    حامد کبودوند

  2. جناب آقای کبودوند اگه نمی تونی به هر دلیلی کاری رو پیش ببری عین خیانته که تو اون عنوان یا سمت باقی بمونی و حقوق آن که از بیت الماله برات حرامه. با این نوشته هات معلومه که این کاره نیستی . پس بیا مرد باش و اعتراف کن که نمی شود و نمی توانی و استفا بده و برو دنبال کاری که می شود و می توانی. لطفا با این ننه من غریبم بازیهات رو اعصاب این ملت راه نرو.
    ——————
    حلال و حرام را برای من مرجع تقلیدم مشخص می کند نه حضرتعالی!
    حامد کبودوند

  3. مگر خودتان عقل ندارید که می خواهید از یک نفر دیگر استفتاء داشته باشی؟یعنی دونستن اینکه چه چیزی حلاله یا حرام برات اینقدر مشکله؟ تو که خودت رو باهوش و عقل کل می دونستی. خداوند متعال به انسانها عقل و ادراک داده. عزیز دل برادر نمی خوام بگم تقلید کار میمونه. در ضمن امیدوارم که مرجع تقلیدت مکارم شیرازی(سلطان شکر) و یا مصباح قاتل نباشه .
    ——————–
    نویسنده محترم
    واقعا این چه تحلیلی هستش؟! من اگر دندونم درد بکنه هر چقدر هم عاقل باشم باید از دندانپزشک تبعیت کنم. همون خدایی که می گوئید عقل و ادراک داده رجوع به مرجع تقلید را سفارش کرده. لطفا در اظهار نظرتون دقت فرمائید
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *