۱۰ روز پیش بطور رسمی و مکتوب استعفای خود را تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نموده و از ایشان خواستم مرا از حضور در جلسات شورا معاف بدارند.! بالتبع ایشان از همان ابتدا مخالفت کرده و این موضوع را نادرست دانستند و طی این ۱۰ روز هم تماسها ، اظهار لطف و تاسف و تمایل به پس گرفتن استعفا و حتی فشارها نتوانست مرا از تصمیم خود منصرف کند فلذا دیشب در نود و نهمین جلسه شورای شهر در پایان جلسه و بصورت غیرعلنی متن استعفانامه و دلایل خود را قرائت کردم و طبق قانون پس از بیان نظراتم رای گیری مخفی به عمل آمد و به جز خودم که موافق استعفا بودم با ۸ رای با استعفا مخالفت شد .
البته در این چند روز اظهار نظرهایی از سوی بعضی از همکاران شورا شده بود که انتظار نداشتم در رای گیری مخفی همه با استعفا مخالفت کنند و این برای من بسیار امیدوار کننده است.
بهر حال این رای برای من یک پیام شفاف و صریح دارد و آن این است که دوره مدارا با برخی مدیران ضعیف شهرداری به پایان رسیده و نحوه برخورد من با آنها در مطالبه خواسته های مردمی بسیار متفاوت خواهد شد.

7 Comments

  1. آدم اگه بخواد واقعا استعفا بده و بیاد بیرون که دیگه منتظر رای بقیه نمی مونه. دلیل این سیاه نمایی رو نمی دونم . اما درست هم نیست که شعور مردم رو هم ملعبه سیاست بازی تون قرار بدید. شما می خواهید بگید که من خواستم برم اما دیدید که نگذاشتند. قبل از اینکه بخواهید مردم را فریب دهید خودتان را فریب داده اید.
    —————
    اول قوانین شورای شهر را ببین بعد اظهار نظر بکن
    حامد کبودوند

  2. عرضه شو نداشتی می نشستی پای منبر و مثل همیشه به انتقاد از کار بلدها می پرداختی.چرا را مردم رو خراب کردی
    ——————-
    اگر کسی کاربلد باشه انتقادی بهش وارد نیست. در ضمن پذیرفتن استعفا به عرضه من ربطی نداره.
    البته بماند که بعضیها خیلی بهشون زور اومد که استعفا پذیرفته نشد.
    حامد کبودوند

  3. یه شهروند says:

    الان که وضع مالی خراب شده و شهرداری مونده و یک دنیا تعهد ، دیگه وقت جابجایی مدیران نیست این مدیرا باید بمونن و پاسخگوی تعهداتی که ایجاد کرده اند باشند برای شورا هم خیلی دیر شده که بخاد به دنبال تغییرات باشه اون موقع که هنوز ستونهایی از شهرداری باقی مونده بود باید کاری میکرد . شاید جواب بدید که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازس ولی من میگم ماهی تو دریای آلوده همیشه آلودس…

  4. جناب مهندس ضمن تبریک برای ارتقا به سایت وآرزوی ارتقا شخص جنابعالی درسیاست تا خود ریاست جمهوری ( همانطور که قبلا عرض شده بود بعید نیست )
    به عرض عالی برسد چرا اینهمه تغییر حیف غالب وبلاگ نبود هیچی هم نمیفرمودید دنیا حرف درهمان کاریکاتور (ژست متفکرانه)وکاریکلماتور ذیلش ( من باهوشم تیزهوشم ..) را در برداشت چرا که مای عوام با تجسم وضع شهر ومدیران شهری وعکس فوق ومطالب زیرش یه اندازه کافی ازشوخ طبعی جناب عالی مفیض میشیدیم مطالب وبلاگ هم هکذا .
    ازاینکه بگذریم یه کم نظرت رو راجع به عوام عوض کن خدائیش مردم میفهمند ادا برای چی درمیاری به امید خدا دوربعد منهای این تیاترها (من استعفا میدم من مرد طوفانم من …)هم رای میاری چرا که خدائیش همه عوام قبول دارند بهترین انتخاب ابن دوره شورا خودت بودی

  5. سلام به مهندس کبودوند که سبیل بر حق برادر شهیدش را ادامه میدهد

    حامد عزیز حزب الله قزوین شما را برای نمایندگی مجلس نهم پذیرفته اند و شما وظیفه دارید که این مسئولیت خطیر را بر عهده بگیرید،به قول سیدعلی اکبر ابوترابی مجلس دروازه جهنم است اگر انسان مومنی در آن راه نیابد و خدمت نکند.
    با توجه به شناختی که مردم شهید پرور قزوین از ایمان و فعالیت دقیق شما دارند،مطمئن باشید که این وظیفه را بر دوش شما خواهند گذاشت…
    باشد که شما قبول مسئولیت کنید و ان شاءالله برای همیشه یک سرباز واقعی برای امام خامنه ای(ع) باشید.
    ———————-
    همانطور که قبلا هم گفته بودم پذیرش مسئولیت به تنهایی کافی نیست و انجام درست آن مسئولیت مهم تر است و من در خودم انجام صحیح چنین مسئولیتی را در این ایام نمی بینم، فلذا من چنین تکلیفی احساس نمی کنم
    از لطف شما سپاسگزارم
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *