5 Comments

  1. دوستدار همیشگی شما says:

    من فکر میکنم باید فضای کار رو کمی باز کرد بالاخره توی اینترنت هر جمله ای رو میشه جستجو کرد و هرچیزی روبه هرچیزی ربط داد ولی این کارها فقط فضای جامعه رو آشفته میکنه که در شرایط امروز اصلا به نفع نظام نیست باید کمی صبور باشیم.
    یادمه توی یه سایتی دیدم که حتی به رییس جمهور هم که در تمام دنیا به صهیونیست ستیزی مشهوره رحم نکرده بودند و حرکات دست ایشون رو در سخنرانیها با نشانه هایی ازبرخی فرقه های یهودی مقایسه میکردند و میگفتند که ایشون به اون فرقه ها وابستگی داره ولی خوب همه دنیا میدونن که اینا یه مشت اراجیف و حرف مفت بیشتر نیست مطمئن هستم شما هم با ذهن باز خلاقی که دارید با من موافقید.
    ——————-
    البته درج لینک یک مطلب به معنای تائید تمام آن مطلب نیست ، مطمئن هستم شما هم با ذهن باز خلاقی که دارید با من موافقید.
    حامد کبودوند

  2. در حالی که شعار مبارزه با اسرائیل برای حذف این غده سرطانی از برنامه های محوری دکتر احمدی نژاد به شمار می رود اما برخی بی توجهی ها موجب نادیده گرفته شدن این موضوع در کشور می شود. بر همین اساس، قرار است کنگره بین المللی توسعه پایدار شهری در تاریخ ۱۱ الی ۱۳ آذرماه ۸۸ با شعار (( شهر برای همه )) در قزوین برگزار شود.

    به گزارش خبرنگار سیاسی پرچم: شعار و نماد برگزاری این کنگره یعنی ((شهر برای همه)) همان شعار میتینگ حرکت سبز اسرائیل است که توسط شهردار تل آویو ( داو خنین ) در ماه ژوئن ۲۰۰۷ برگزار گردید. نگاهی بر نام برگزار کنندگان این کنگره یعنی مرکز اسکان بشر سازمان ملل متحد نشان می دهد که این حرکت می تواند اتفاقی نبوده و با برنامه ریزی صورت گرفته باشد. چرا که کنگره قزوین به هیچ عنوان در تقویم سالیانه سازمان ملل درج نشده ولی در مقابل آن ۳ و ۴ دسامبر تاریخ کنفرانس ساراگوزای اسپانیا درج و معرفی گردیده است.

    بنا بر این گزارش، ریاست این کنگره را فردی بنام دکتر برند لوتس اتریشی بعهده دارد که بعنوان کارشناس موزه و دین مشغول بکار است و ظاهرا ارتباطی با اسکان بشر سازمان ملل ندارد و قائم مقام وی یک ایرانی می باشد. لیکن مجری اصلی برنامه ها یک موسسه خصوصی داخلی است که ابهاماتی درباره چگونگی اجرای آن توسط این موسسه وجود دارد.

    جالب اینکه در پوستر طراحی شده برای این کنگره تصاویر دختران و پسران نوجوان اروپایی و نه ایرانی که به نظر می رسد از پوستر های مشابه خارجی برداشته شده اند به چاپ رسیده است.

    http://www.parcham.ir/vdcc.sq0a2bqxela82.html

  3. خواننده کامنت یه دوست says:

    خبر کنگره که در سایت un- habitat درج شده منظورتون کدوم سایته که میگید درج نشده؟ ضمنا تو برنامه هایی که اعلام کرده اند هیچ نامی از “برند لوتس” دیده نمیشه فکر کنم دچار اشتباه شدید.
    به نظر میاد دارید آسمون و ریسمونو به هم میبافید.
    ————
    البته حتما شما مطلعید که در ادبیات رسانه درج لینک یک مطلب به معنای تائید تمامی آن مطلب نیست مگر آنکه بعنوان نظر نویسنده عنوان شود که من هم نظری ندادم و فقط لینک آن و نویسنده آنرا اعلام کردم ولی اگر بررسی بیشتری در خصوص این کنگره بنمایید بالخصوص مبالغی که بعنوان ثبت نام به حساب چه کسانی واریز شده شاید تجدید نظری در این خصوص بفرمائید.
    حامد کبودوند

  4. خواننده کامنت یه دوست says:

    درسته که در ادبیات رسانه لینک یک سایت به مفهوم تایید کامل اون نیست ولی به معنای انتشار اون که هست همیشه یک آدم رسانه ای چیزی رو انتشار میده که به اون اعتقاد داره..
    چرا با خوانندگانتون رو راست برخورد نمیکنید خب اگه به یه موضوعی عقیده دارید بگید چرا عقایدتونو در پشت الفاظ پنهان میکنید و خودتونو پشت دیگران! از چی میترسید؟شما که بنظر شجاع می آیید!
    شما که لینک کردید خوب چرا به سایت un لینک نکردید که هم حقیقی تره و هم رسمی تر . شما که کار رسانه ای میکنید چرا یک وبلاگ بی هویت رو به یک سایت رسمی جهانی ترجیح میدید؟ آیا این هم جزو ادبیات رسانه ای شماست؟
    ما از کجا بدونیم که پولها رو به چه حسابی ریخته اند شما که منابع اطلاعاتی در اختیار دارید بگید تا ما هم بدونیم ولی واقعا بگید نه اینکه فقط شک و شبهه در دل دیگران ایجاد کنید از یک سایت رسمی متعلق به یک شخصیت شناخته شده مثل شما که خیلی از عناوین مقدس مثل برادر شهید ، عضو شورای شهر ، مهندس و … رو بدنبال خودش یدک میکشه انتظار نمیره که که رسما در صف شایعه سازها و شایعه پراکن ها قرار بگیره باز هم گلی به گوشه جمال همون وبلاگ بی نام و نشون که هرچی نوشته بود به اخبار سایر سایت ها مستند کرده بود واقعا دوست دارم که بنویسید این پولها رو به چه حسابی ریخته اند تا دلمون آروم بگیره ولی مستند بنویسید در غیر اینصورت شما هم در صف شایعه پراکن ها هستید.
    —————————
    نویسنده محترم
    همانطور که خودتان هم اشاره کرده بودید من به لینکی که ارائه شده بود اعتقاد دارم چرا که فعالیت یک شرکت کاملا خصوصی نباید بعنوان نماینده رسمی سازمان ملل مطرح شود ، فلذا شما که شخصیت های شناخته شده و عناوین مقدس را می شناسید اینرا هم میدانید که وقتی مطلبی از قول نویسنده ای بیان می گردد یعنی این مطلب برای راوی جالب و دارای ارزش انتشار است ولی مسئولیت آن با نویسنده است.
    در خصوص مبالغ واریزی هم همانطور که شما صحت و سقم مطالب آقای صالحی را بررسی کردید می توانید این مورد هم بررسی بفرمائید ولی مطمئن باشید در صورت لزوم و با رعایت تشریفات قانونی حتما مستندات این موضوع را منتشر خواهم کرد.
    در ضمن اون وبلاگی که من بهش لینک داده بودم بی نام و نشون نیست!
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *