یکی از حربه های ناجوانمردانه جریان نفاق و مدعیان اصلاح طلبی تلاش در جهت اختلاف و ایجاد تفرقه در میان تشکلهای اصولگرا است و بدین منظور سعی می کنند تا با ایجاد شایعه و دروغ بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

در همین راستا اخیرا شایعه ای بگوشم رسید که قرار است من جایگزین ریاست سازمان مسکن و شهرسازی استان شوم که در این خصوص ذکر چند نکته الزامی می نماید:

اول اینکه مشابه این شایعه در خصوص جایگزینی من با معاونت عمرانی استانداری نیز مطرح شده بود که با اندکی تامل سرنخ های هر دو شایعه به جریان خاصی بر می گردد که اغراض و نیات  آنها پوشیده نیست.

ثانیا هر چند به برخی از عملکردها و بالخصوص برخی افراد در حوزه سازمان مسکن و شهرسازی انتقادات جدی وارد است ولی اگر منصفانه به مقایسه عملکرد ریاست فعلی سازمان و مدیران گذشته سازمان مسکن بپردازیم بلاشک تلاشها و خدمات ریاست فعلی سازمان انکار ناپذیر است و رواج چنین شایعه هایی جز ایجاد یاس و اختلاف در میان تشکلهای اصولگرا نتیجه دیگری ندارد پس براحتی می توان فهمید چرا برخی جریانات در تلاشند تا چنین شایعه هایی در استان رواج یابد.

ونهایتا باید متذکر شوم من با رای مستقیم مردم انتخاب و بعنوان نماینده این مردم در شهر قزوین تا زمانیکه این مسئولیت بر دوشم هست هرگز به خودم اجازه نمیدهم مسئولیت شورای شهر را با هر مسئولیت دیگری عوض نمایم فلذا به همه شایعه سازانی که در تلاشند تا در میان اصولگرایان استان اختلاف و تفرقه بیاندازند یادآورم می شوم که اینقدر مذبوحانه دست و پا نزنند چرا که عرض خود می برید وزحمت ما می دارید.

1 Comment

  1. اینو گفتی که مثلا خیلی مهم هستی؟ خیلی خودتو مهم گرفتی. شایعه رو چند تا اطرافیانت بهت گفتند. خیلی نپیچیده. مهم اینه که معلوم شد از نوشتن این مطلب دنبال مطرح کردن خودت هستی.
    —————
    اگه می خواستم خودم را مطرح کنم خیلی زودتر از اینا می کردم همه کسانیکه با من صحبت کردند می دونند که من مسئولیت شورا را با هیچ پست و مقامی عوض نمی کنم پس افکار خودتان را به من نسبت ندهدید که مصداق کافر همه را به کیش خود پندارد هستید
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *