بصیرت یعنی اینکه بدانیم که شمری که سر از حسین بن علی (ع) برید همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت

مقام معظم رهبری

6 Comments

  1. بصیرت یعنی اینکه گوشت نگاهت به دو لب مبارک الامام خامنه ای باشه وقتی ایشان لب تر کردند و سخن بر لبان مبارکشان جاری کردند یا درخواستی از ملت کردند حرفشان را با تمام جان درک کرده و خود را برای ادای آن اماده کرده و سخن مبارک شان را ضایع نکنیم.

  2. سلام خدمت آقای کبودوند
    بنده اون اوایل که وبلاگم رو ساخته بودم خدمت شما عرض کردم که اگه امکان داره وبلاگ این حقیر رو لینک کنید که گویا میسر نشد و باب میل شما نبود.
    اما امروز دیدم که وبلاگم رو گذاشتید جزو لینکاتون که بسی جای خوشحالی داره که نشان از بهتر شدن مطالب وبلاگ من و بهره مندی و رضایت شما داره که باز هم هر چه از دوست رسد نیکوست و مایه خرسندی ماست.
    البته دوست و رفیق گرمابه و گلستان ما لینکش از لینکای شما حذف شد که آن هم قطعا تدبیری دارد که اندیشیده اید و قطعا حکایتی دارد و مصلحتی اندر آن نهفته است که شما میدانید.
    وصف شما شنیده ام و مشتاق هم نشینی با شمایم ولیکن در جلسات خادمان شما شرکت کرده ام و شما مرا شاید به چهره بشناسید اما توفیق هم کلامی با شما را نداشته ام که امیدوارم فرصت فراهم و توفیق زیارتتان حاصل شود و افتخار دوستی با شما از طرف خداوند به بنده عنایت شود.
    برقرار باشید و پایدار
    —————-
    اولا کم سعادتی از ما بوده است و ان شاء الله خدمت میرسم ثانیا دارم پیوندهای سایتم را مرتب می کنم و حتما دوستان قبلی را مجددا اضافه خواهم کرد
    حامد کبودوند

  3. محسن آخوندي says:

    سلام مهندس
    نمی دانم گرفتاری های شورا شما را از خیلی مسائل دور کرده یا قدری نسبت به اصول گذشته کوتاه آمده اید و پست شورا را ارجح به همه چیز می دانید ولی اگر پست شیرین است و باعث می شود اصول فراموش شود وای به فردایمان که در مقابل شهدا پاسخگو هستیم …
    ———————-
    نه برادر من ، واژه بصیرت نباید فقط لقلقه زبان باشد چرا با اقدامات نسنجیده کاری کنیم که نتیجه به نفع خائنین به ملت و فرصت طلبان تمام شود. حرکتهای پور شور انقلابی با شعور و رهبری مدبرانه امام عظیم الشأن به ثمر نشست نه حرکتهای خام و بدون پشتوانه، حواسمان باشد کاری نکنیم که باعث شرمندگی شهدا شویم !!
    حامد کبودوند

  4. امام خامنه ای:
    اینى که چه کار باید بکنید، چه جورى باید عمل کنید، چه جورى باید تبیین کنید، اینها چیزهائى نیست که من بیایم فهرست کنم، بگویم آقا این عمل را انجام بدهید، این عمل را انجام ندهید؛ اینها کارهائى است که خود شماها باید در مجامع اصلى‏تان، فکرى‏تان، در اتاقهاى فکرتان بنشینید، راهکارها را پیدا کنید؛ لیکن هدف مشخص است: هدف، دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى است در مقابله‏ى با یک حرکت همه‏جانبه‏ى متکى به زور و تزویر و پول و امکانات عظیم پیشرفته‏ى علمىِ رسانه‏اى. باید با این جریان شیطانىِ خطرناک مقابله شود

  5. آن فرد ملعون که در کربلا راس امام(ع) را برید ،چه شد که از جانبازی صفین به ملعون دائمی کربلا مبدل گردید .
    چشمانش را حب مال و جاه دنیا پر کرده بود . به دنبال یک دستاویز دینی بود که ان را هم شریح قاضی در اختیارش نهاد . امر _امر خلیفه بود مگر می شد اطاعت نکرد . چه بازی می کند شیطان ! ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *