این چند روز بحث های مهم و تاثیرگذاری در شورای شهر و شهرداری صورت گرفته و حالا همه چی به جلسه صبح سه شنبه موکول شده است. جلسه ای که بیش از هر وقت دیگری تاثیر یک تصمیم را در سرنوشت یک شهر مشخص می کنه.

الان که این مطالب را می نویسم یاد ماجرای برکناری آقای منتظری توسط حضرت امام (ره) افتادم که در آن زمان امام عظیم الشان (ره) علی رغم علاقه فردی به شاگرد خود و بدون واهمه از سعایت غرض ورزان تصمیمی را که به نفع نظام جمهوری اسلامی اتخاذ کردند.

نمی دانم ما هم چنین توانی داریم یا خیر؟

پ.ن: خدایا توفیقی به من بده که آنچه انجام می دهم برای تو باشد و لا غیر.

5 Comments

  1. شهید گرانقدر صادق انبارلویی راوقتی که پانزده یا شانزده سال بیشتر نداشتم برای آخرین بار درانرژی اتمی دیدم باآن سیمای نورانی وملکوتی اش…دوست ودشمن می دانستند اگرپاش بیفتد به خاطر خدا جانش راهم می دهد که دست آخرهم پایش را دادوهم جانش را…حالا پرسش من این است اگر شهید انبارلویی به جای شما بود آیا این قدر مماشات می کرد؟! برادر من شورای شهر با هیات ژیمناستیک زمین تا آسمان فرق دارد! شهرداری قزوین واقعن نیاز به مهندسی مجدد دارد به غیراز آقای شهرداربقیه آقایان هم که شهر را بهم ریختند بایدعزل شوند<شهرداری که کلوپ سیاسی که نیست <پرواضح است مردم عوارض می دهند درعوض خدمات می خواهندواینکه رضایت خداوند بلند مرتبه دررضایت مردم خلاصه می شود ومردم ازشورای شهر وشهرداری جماعت راضی نیستند.دیگر خوددانید…
    —————————————
    البته من نمی دانم ربط شهید گرانقدر صادق انبارلویی با مهندسی مجدد و کلوپ سیاسی در چیست؟ ولی مطمئنا در مقام مطالبه خواسته های بحق شهروندان قزوینی هرگز مماشاتی از سوی من روی نداده است.
    حامد کبودوند

  2. مهندس من هر چی فکر کردم نتونستم رابطه منتظری و کمالی رو پیدا کنم ولی هر چی باشه این نو می دونم که شهردار بعدی هر کی باشه شما هیچ تاثیری در انتخاب آن ندارید چون اگه موثر بودید در ابتدا می توانستید در عدم انتخاب کمالی نقش داشته باشد

    .امیدوارم کسانی که به این طیف از شورای شهر (اصول گرا)رای داده اند رو مایوس نکنید. ولی نمی دونم تا کی باید اوضاع این شهر و استان به این ترتیب بگذره….
    ———————–
    البته هر کسی به اندازه خود تاثیر خواهد داشت و آینده بیانگر این موضوع است.
    حامد کبودوند

  3. شاید شهرداری به هیات ژیمناستیک ربطی نداشته باشداماشهیدوالامقام انبارلویی به ماربط دارد وبه شمابیشتر ازهمه ربط داردبگذریم …شنیده می شود که احتمالن به زودی به معاونت سیاسی استانداری منصوب می شوید یااینکه به جای کمالی می نشینید! درهرحال موفق وموید باشید ولی نفرمودید عزل یک شهردار به عزل یک مرجع تقلید چه ربطی دارد؟!وبلاخره مشخص نشد شهردار عزل شد یا مستعفی!؟
    ————–
    نمی دانم این مطالب را از کجا می شنوید ولی بهتر است اول از صحت موضوعی مطمئن شوید بعد آنرا بیان کنید.
    در خصوص شهردار هم مهم اتخاذ تصمیمی بود که به نفع شهر باشد ولو خوشایند تصمیم گیران نباشد.
    حامد کبودوند

  4. امروز نه آغاز و نه انجام جهان است ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است. دل بر گذر غافله لاله و گل داشت این دشت که پا مال سواران خزان است. میدونی واسه کی دلم میسوزه ( مدیر عامل … ) ):

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *