می گویند فردی همسایه ساده و بی غل وغشی داشته است که کار و اقداماتش همیشه باعث استهزاء و سخره افراد می شده و آن فرد هم این همسایه بنده خدا را همیشه سر کار می گذاشته تا اینکه توفیق پیدا می کند و آن فرد به زیارت خانه خدا مشرف می شود ، در خانه خدا رو به کعبه می نشیند و طلب آمرزش و بخشش گناهان می کند و اتفاقاً از همسایه خود یاد می کند و تصمیم می گیرد که دیگر کاری به کار این بنده خدا که بسیار ساده و بی غل و غش هست نداشته باشد که در همین حین فردی از پشت سر از وی می پرسد حاجی قبله کدام طرفی است! چون بر می گردد می بیند همان همسایه ساده است که در خانه خدا جهت قبله را می پرسد ، رو میکند به کعبه می گوید خدایا دیدی تقصیر من نیست!! حالا شده حکایت ما، عزیزی که به خداحافظی از سیاست و تعطیلی وبلاگهایش و راه اندازی مجدد !!! آنها عادت کرده ایم مدعی شده که من در تجمعات نماز جمعه بر علیه یک نماینده خاص! نقش داشتم و اتفاقا از مطالب سایت خودم هم به این نتیجه رسیده !! بماند که خود ایشان داعیه دار آن تجمع کذایی بودند و در وبلاگ قبلی خود که ابتدا ادعا کردند فیلتر شده! و بعد حذف شد فراوان تبلیغ آن را می کردند حالا می گویند من از پشت پرده خیلی چیزها خبرها دارم. در ضمن نویسنده وبلاگ ارتش سایبری که با شما بیشتر از من رفاقت دارد و هم شما و هم ایشان میدانید که من بواسطه مشغله کاری چندین وقت است که در رایحه مهر مطلب نمی نویسم. خدا عاقبت بخیری را نصیب گرداند که در این ایام تحفه کمیابی است.

عزیز من به خدا تصمیم گرفتم با شما کاری نداشته باشم و اظهارات نغز! و مستدل !! شما را فقط بخوانم ! اما چه کنم که تقصیر با من نیست.

پ.ن۱: تذکر دوباره! ماموریت نفوذی ها هنوز تمام نشده!!!

پ.ن۲:انحراف وبلاگ شرنگ حق در مناظره وبلاگی

پ.ن۳:نمی دانم نویسنده وبلاگ بی نام و نشان شعور مخاطب خود را چگونه فرض می کند، ادعا می کنند از ۴ خرداد تا ۷ خرداد متوجه نظر ارائه شده من در وبلاگشان نشده اند آن وقت در همین مدت ۴ پست جدید در وبلاگشان نوشته اند.

5 Comments

  1. با سلام جناب آقای کبودوند با توجه به اینکه جنابعالی خودتان از حامیان رییس جمهور هستید و این روزها بحث جریان انحرافی شدت یافته است چرا در سایت پرمحتوای خود به تبیین این جریان در داخل دولت نمی پردازید
    ———–
    در نظام ولائی تبعیت از ولایت فقیه شرط موفقیت و پیش افتادن و پس افتادن از ولی فقیه نشانه گم کردن راه است در خصوص جریان موسوم به انحرافی مقام معظم رهبری چگونه عمل کردند؟ ما نباید از ایشان جلو بیافتیم! حضرت آقا فرمودند مسائل اصلی و فرعی را تشخیص دهید ، اگر این مسئله مهم و اصلی بود حتما در فرمایشات معظم له به آن اشاره می شد ولی در ۶ ماهه اخیر تنها یک بار در دیدار با مردم شیراز حضرت آقا به بحث انحراف اشاره داشتند ، مطمئنا اقدامات مسئول دفتر رئیس جمهور مورد تائید نیست و خوشبختانه در میان ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور ، استان قزوین صراحتا مخالفت خود را با اقدامات مسئول دفتر رئیس جمهور در خصوص انتخابات ! اعلام کرد ، اما این مسئله مسأله اصلی ما نیست ،پس دقت کنیم!
    حامد کبودوند

  2. پ.ن:کمتر از یک هفته صبر کنید!!
    حامد کبودوند

    ارسال در خرداد ۵م, ۱۳۹۰ در زمان ۹:۱۸ ق.ظ

    الان که ۱ هفته بیشتر شد مهندس!!!
    چی شد پس؟؟؟
    شاید این بار باز من اشتباه کردم
    —————-
    ببخشید چی چی شد؟!!! من در آن تاریخ در ادامه یک نظر که مرگ بر کسی گفته بود نوشته ام کمتر از یک هفته صبر کنید خوشبختانه دوستان هم صبر کردند ، صبر چیز بدی است؟
    اینکه برداشت خودتان را به من نسبت می دهید اشتباه است.
    در ضمن در خصوص اسناد امامزاده حسین (ع) هم پس رای سازمان بازرسی منتشر خواهند شد.
    حامد کبودوند

  3. این روزها آدم ها به اسم دین و سیاست و… خوب چوب حراج به ایمانشون می زنن. وفور تهمت از آجیل شب عید هم بیشتر شده.
    خدا مارو از حفظ شدگان این آفت قرار بده…

  4. مرگ مخالفان مدیرکل صداو سیما استان قزوین. خوب حالنون گرفت ای ول حاج محمدیان را ای ول
    ————
    شکایت رسمی من از ایشان دیروز تحویل دادگاه ویژه روحانیت شد.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *