چقدر زیبا و پرمحتوا ، اندیشمند فرزانه استاد شهید مطهری فرموده که بدحجاب محتاج نگاه دیگران است.

تا وقتی که نگاه و توجه جامعه به بدحجاب وجود دارد بدحجاب به اهداف و مقاصد خود رسیده است و هر چقدر بی توجهی و کم محلی به این افراد صورت گیرد مطمئنا در کاهش تاثیرگذاری آنها در جامعه موثر خواهد بود ، آنها تلاش می کنند از هر فرصت و موضوعی برای جلب توجه استفاده کنند.

بدون شک این اقدامات ناشی از کمبودها ، عقده ها و ناتوانی هایی بوده است که برای جبران این نداشته ها به جلوه گری و بی حجابی روی  می آورنند

از این دست افراد در فضای سیاسی کشور هم کم نیستند، بدحجابان سیاسی همانند بدحجابان اجتماعی ، بواسطه کمبودها ، نقصها و ناتوانی ها سعی می کنند با جلب توجه به موضوعات دیگر روی این موارد پوشش بگذارند و همانطور هم که نقش جامعه و نحوه برخورد و میزان توجه به این افراد در عملکرد آنها تاثیر می گذارند در فضای سیاسی هم میزان توجه و نحوه برخورد با عملکرد آنها خواسته یا ناخواسته در میزان تاثیرگذاری آنها موثر است.

وقتی رهبر فرزانه انقلاب با درایت همیشگی در فرمایشات حکیمانه خود متذکر شدند به دلسوزان و دغدغه مندان جامعه که موضوعات را اصلی و فرعی کنید و همگان را بدان توجه دادند یعنی بگونه ای اقدام کنید که بدحجابان سیاسی با کم محلی و بی توجهی شما ها به اهداف و اغراضشان نرسند اما آیا اینگونه عمل شد؟متاسفانه همانند بسیاری از مطالبات و تذکرات رهبر فرزانه انقلاب ، این موضوع هم مورد کم توجهی خواص جامعه قرار گرفت و هر چقدر آحاد ملت فهیمانه و بصیرانه لبیک گوی منویات مقام معظم رهبری هستند برخی خواص و موثرین جامعه چه خواسته ، چه ناخواسته در مسیر کسانی گام بر می دارند که التقاط و برداشت غلط مسیرشان را تغییر داده است.

گذری سطحی به سایتها ، خبرگزاریها ، اعلام موضع ها و نظریات برخی خواص صراحتا نشان می دهد بسیاری از موثرین جامعه علی رغم تذکر جدی مقام معظم رهبری در دام این بدحجابان گرفتار شده اند و در زمین آنها  با تمام قوا مشغول بازی هستند

پس باید دقت کرد و در مسیر آرامش جامعه گام برداشت و اطمینان داشت که  توجه به تذکرات مقام معظم رهبری و تبعیت از ایشان تنها راه درامان بودن است از انحراف

9 Comments

  1. ذولقدر نژاد says:

    جالب شد.
    فقط یه چیز بگم کوچکتر و غیر قابل اعتماد تری که بگم ما سال ۸۸ کجا بودیم. چون جریان انحرافی غیر قابل اعتماد است.
    فقط یه نکته اینکه بحث ۷۸ و ۸۸ را کشیدی وسط یاد کروبی افتادم! ایشون هم مدام میگفت سال ۶۰ کجا بودی؟ سال ۶۴ کجا بودی؟ مراقب باش افزایش سن در کاهش عقل و مضحکه شدن و سوالات خنده دار پرسیدن موثر نباشه. شما هنوز جوونی و برای مثله کروبی شدن زوده.
    و بعد از مرداد۹۲ باز هم همدیگر را خواهیم دید! پاسخی برای طرح اشکالات به آقای مشایی ، جوای توهین به نامیدن حضرت آیت الله سید احمد خاتمی حفظه ا.. ،جواب هشدار آیت الله مصباح را نداشتی. معلوم بود که نداری. که انحراف پاسخی ندارد، که منحرف پاسخی ندارد، که ضد ولایت فقیه پاسخی ندارد، که لیرال ها پاسخی ندارند.
    ولی مرداد ۹۲ بگذرد، آقا حرفهای ناگفته را بزند، انوقت سراغ شما و آقای رییس هم خواهیم آمد. تا آن روز ..

    1. دقیقا وقتی که جوابی ندارید حواله می کنید به بعد ، مسعود رجوی منافقین و گودرزی فرقان هم اینگونه بود ، بترسید از التقاط و افراط که خسر الدنیا و الاخره نتیجه اش است.
      به فضل الهی گفتمان امام و رهبری همچون گذشته در انتخابات خرداد ۹۲ هم مورد انتخاب آحاد ملت خواهد بود و ملت کسی را انتخاب خواهد کرد که شاخص هایش را رهبر بیان کرده باشد و بدون شک روسیاهی می ماند برای تمام کسانی که از امامشان جلو افتاندند یا عقب ماندند
      در ضمن کسی که در کارش شیله پیله ای نداره با وی پی ان نظر نمی ده

      1. واقعا بعد از چند روز خستگی و کار با خوندن نظر ایشون که به نظر دو آتیشه سیاسی هم میان خنده ام گرفته و خستگی از جسمم خارج شد.
        تا این افراد کوته و سطحی نگر در جامعه باشند چه نیازی به تفریحگاه داریم…
        از طرفی بنده شخصیت ایشان را متزلزل و سست می بینم که حرف از ولایت فقیه می زنند ولی خود پایبند اخلاق ولایتی (استفاده از وی پی ان)نیستند .
        خوب انتظاری هم از این دسته نداریم …
        بی شک جوابیه شما کاملا درست بوده و بنده هم نسبت به نظر شما هم رای هستم.

  2. هنوز هم پای آن رأیمان هستیم که به گفتمان امام و انقلاب داده بودیم اما شرط داریم… شرط ما پافشاری و پایبندی به همان آرمانهاست.
    هنوز هم احمدی نژاد را دوست داریم و اگر رفتاری مشابه اصلاح طلبان انجام دهد از ما نمره منفی می گیرد. کما اینکه تا کنون چند نمره منفی گرفته است اما اینها دلیلی نیست برای طرد کردن یا پا پس کشیدن یا اعلام پشیمانی کردن ما از آن حماسه ای که در ۳ تیر و ۲۲ خرداد خلق کردیم.

  3. آقای کبودوند هنوزم طرفدار احمدی نژادی بازم قصد داری برای یاورش ستاد بزنی بشی رئیس ستادش.
    اجرکم عندالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *