چند روزی بود درگیر بیماری و کسالت شدیدی بودم چندین دکتر و بیمارستان مراجعه کردم و به تبع آن فرصت نوشتن و حتی اتصال به اینترنت را نداشتم . شایعات جالبی !!! هم به گوشم می رسید ولی به برکت ماه رمضان نسبتا بهتر شدم و امیدوارم بازهم بتوانم بنویسم.

9 Comments

  1. آدم وقتی مریض میشه بیشتر خدا رو حس میکنه.یاد خطا ذها ولغزش ها میافته.در کل خدایا تمام مریض ها رو شفا بده به حق این روزای نوارانیت.
    موفق و سلامت باشید

  2. سلام
    هر چند که گفتید کسالت شدید است .
    دعا میکنم سلامتی خود رو بدست بیارید و در هفته بعد هیئت شما رو ببینم.
    ضمنا” این غفلت ما از یکدیگر است که باعث میشود این شایعات شکل بگیرد کاش قدر دوستان خود را بیشتر بدانیم و حداقل جویای احوال آنان باشیم.

  3. ایشاله بمری ما همه از دستت راحت بشیم.بگو ایشاله
    ———
    در ایام شهادت مولی الموحدین علی (ع) چه چیزی برای شیعه علی (ع) گوارا تر از اینکه همچون مولایش دشمنان عدالت آرزوی مرگ او را دارند.
    حامد کبودوند

  4. آروزی تمام خانواده شهدا این است که امثال تو تخریب کننده مزار شهدا هرچه زود به درک وصل شوید انشاله.روز مردن تو روز خوشحالی مردم قزوین.اگر مردی انتشار بدن
    ——————-
    در ایام شهادت مولی الموحدین علی (ع) چه چیزی برای شیعه علی (ع) گوارا تر از اینکه همچون مولایش دشمنان عدالت آرزوی مرگ او را دارند.
    در ضمن بیخود از قول خانواده معظم شهدا افاضه نکنید چون منهم جزو همین خانواده هستم و آرزویم را به شما نگفتم که از قول من حرف می زنی!
    حامد کبودوند

  5. مهدی زاده says:

    ننگ بر تو باد. ای کاش در دروان مریضی به در ک می رفتی.آه شهدا دامن تو هم گرفت خدا را شکر
    ———-
    وقتی ادبیات شما را میبینم یاد فرمایش شهید بهشتی می افتم که زیبا فرمود از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *