پس از فتنه سبز و برملا شدن چهره واقعی بسیاری از معاندان و مخالفان نظام و احساس ضرورت حضور در فضای مجازی بین جوانان معتقد به نظام و ولایت ، رشد کمّی قابل قبولی از حضور نیروهای اصولگرا در فضای سایبر را شاهد بودیم.

با بوجود آمدن چنین فضایی دشمن و عوامل نفوذی وی !!!! استراتژی نفوذ را دنبال کردند و با استفاده از مجهول بودن هویت افراد در فضای مجازی با عناوین و اسامی مستعار و ظاهری نزدیک به مبانی ارزشی نظام تلاش مذبوحانه ای را برای نفوذ در میان جریان های مختلف اصولگرایی شروع کردند که وجود وبلاگها و سایتهای بی نام و نشان گواهی است بر این مدعا چرا که افسران جنگ نرم ابایی از معرفی خود در فضای سایبر ندارند و مجهول بودن هویت حربه کسانی است که بیم دارند چهره و هویت واقعی آنها مشخص شود هر چند هر از چندگاهی با گافها و سوتی های ناجور این نفوذی ها چهره خود را نمایان می کنند!!! و با تاملی ساده براحتی مشخص می شود ماموریت اصلی این نفوذی ها ایجاد تفرقه و شکاف و مشغول کردن نیروهای اصولگرا به خود است تا جریان مرده سبز مجال و فرصتی برای بازسازی مجدد خود بیابد فلذا ضروری است فعالان فضای سایبری استان که در جبهه اصولگرایی حضور دارند به دقت در شناسایی این نفوذی ها و معرفی و رسوا کردن آنها هر چه بیشتر منسجم و متحد شوند و همچون سال ۸۸ با بصیرت و توانمندی فتنه دشمنان و مکر عوامل نفوذی آنها را به خودشان برگردانند.

کسانی که به بهانه انتشار عکس حضور برخی فعالان مطبوعاتی با نمایندگان حامی جریان سبز در نمایشگاه مطبوعات علَم مخالفت و تفرقه را بلند کرده اند دنبال چه چیزی هستند؟ قصد افرادی که به انتشار این عکس ها پرداختند جز افزایش شکاف بین فعالان سایبری اصولگرا چیز دیگری می تواند باشد؟

انتشار این عکسها از سوی وبلاگهای بی نام و نشان که خود را منتسب به اصولگرایی نشان می دهند (البته کسانی هم هستند که شناخته شده اند و اقدام به این کار کرده اند) در کنار موضع گیری دلسوزانه برخی دیگر از حامیان جنبش سبز که بغض و عداوت آنها به نظام عیان است تکمیل کننده این پازل و استراتژی نفوذ و تفرقه است که در دستور کار جنبش نفاق قرار گرفته تا شکاف و اختلاف بین اصولگرایان را زیاد کنند.

چنین اقداماتی بهترین بهانه و فرصت است برای تشکیل یک قرارگاه سایبری استانی از سوی فعالان سایبری اصولگرا در استان برای خنثی کردن توطئه ها و شیطنتهایی از این دست که با نزدیک شدن به ایام انتخابات بیشتر هم خواهد شد

7 Comments

  1. سرباز ولایت says:

    جنبش سبز یک جنبش بر اساس هوی و هوس عده ای سودجو بود که از شرایط آزادی در نظام سوءاستفاده کردند.ما باید همیشه بگوش و بهوش باشیم و با این تئوری امام عزیزمان (ره) که فرمود:
    ملاک حال افراد است،از سودجویی عده ای که مدام میخواهند خود را با خاطرات گذشته به مردم تحمیل کنند جلوگیری کنیم.
    و در این راه همیشه خود را مطیع ولایت بدانیم تا از راه منحرف نشویم.
    مهندس اگر ما با تمام توان و با بصیرت در صحنه باشیم و اسر هوی و هوس نشویم انشاءالله چنین فتنه هایی نمیتوانند به نظام آسیب وارد کنند.

  2. در مورد اینکه جنبش سبزی ها در این ماجرا دخیل اند معتقدم کاملا اشتباه می کنید و این حرف نوعی فرافکنی است اما د رمورد اینکه افتخار می کنید به اینکه فضای وبلاگشتان اصولگرایی است اگرچه بر روی همین مساله بحث دارم اما واقعا اقای کبودوند منصفانه هم که قضاوت کنیم فکر میکنید از نظر فیلترینگ و مشکلاتی که برای افرادی با دیدگاه غیر اصولگرایی بوجود می اید این عرصه عرصه رقابتی منصفانه است؟نکته دیگر آقای کبودوند دوست محترم انقدر مطلق فکر نکنید انقدر با اطمینان تصور نکنید که شما ملاک تشخیص این هستید که بفهمید چه کسی علیه نظام است چه کسی دلسوز است و چه کسی منافق…اقای کبودوند این روزها می گذرد این گردو غبارها می خوابد و این غره شدن ها و این تیغ تیز جدا کردن ها و خودی و غیر خودی ها هم ا زدست شما می افتد…اینقدر با سفسطه و توهم و دنیا را سیاه و سفید دیدن خودتان را گرفتارنکنید. د رمورد مستعار نویسی هم مطمین باشید اگر ما هم مثل شما مجیز گوی قدرت بودیم و تمام قد از ما حمایت می شد و کهریزک و اوین لبریز از همفکرانمان نبود مثل شما با اسم و رسم می نوشتیم
    ————-
    اول اینکه در خصوص جنبش سبز معتقدم کاملا اشتباه می کنید چرا که فتنه گرانی که ۱۲ سال پیس فتنه ۷۸ و ۲ سال پیش فتنه ۸۸ را رقم زدند و کسانیکه هم اکنون در زمین آنها بازی می کنند کاملا مشخصند.
    در ثانی ما ادعایی بر مطلق بودن نداریم و به کسی هم بر خلاف شما که ما را مورد اتهام قرار می دهید انگ نمی زنیم ولی جالب آن است که به مصداق آن مثل معروف تا چوب را بر می داریم گربه دزده فرار می کنه تا حرف از تلاشهای مذبوحانه خائنین به ملت می زنیم بدون آنکه نامی ببریم ادعاها بلند می شود شما اگر فرق بین تخریب و توهین و نقد را می دانستید می فهمیدید فیلتر برای چه کسی اتفاق می افتد و نهایتا خود شما هم تائید کردید که کسانیکه بدون نام و نشان خود را منتسب به اصولگرایی می کنند نفوذی و منافق هستند وگرنه ترسی از معرفی خود نباید داشته باشند
    حامد کبودوند

  3. حامد خان کبودوند چه طور شده از کنج عافیت آمدی بیرون. اما با این حال و هوا بعتر نبود که کمی هم از اختلاس ها می نوشتی و این گفته ها در باره دولت محمود و اظهارات جدید در باره اختلاس و این حرفها.
    وگرنه این که عده ای را در این مملکت دستگیر کنند و زیر تیغ ببرند و بعد بخواهی با آن ها مسابقه بدهی حکایت شطرنج و بوکس است که از قضا بوکس گاز هم می گیرد و داور کاری به کارش ندارد.
    خدا را شکر که برادران اصول گرا و ارزشی هم به فضای مجازی رسیدند و می خواهند با جنگ نرم مقابله کنند. غافل از این که براندازی نظام را همان مفسدان اقتصادی و اختلاس گران دارند به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. با این تفاسیر مدت زمان زیادی نمی گذردکه ماشین جمهوری اسلامی هم گرفتار بلای مبارک بن علی و قذافی خواهد شد.
    ————
    سی سال است که آرزوی توقف ماشین جمهوری اسلامی را دارید ولی مطمئنا این آرزو به گور برده خواهد شد چرا که برافراشته شدن پرچم اسلام وعده الهی است و بلاشک وعده الهی محقق خواهد شد و نشانه های آن از قلب اروپا و وال استریت دیده می شود اما چه کوردلند آنانکه نمی بینند نشانه های الهی را
    حامد کبودوند

  4. اقای کبودوند چند سال است در شورای شهری خودت قضاوت کن چه کاری تا حالا انجام دادی، در ماجرای آرامگاه شهدا و نبش قبرشان خودت بگو چرا عافیت طلبی باعث شد بخاطر اینکه خودت در هیات امنا دخیلی بودی سکوت کنی، چقدر در مرود جریان انحرافی نوشتی؟ چقدر در مورد اختلاس مطلب نوشتی؟چی شد به یکباره در مرود جریان انحرافی و اختلاس و مفاسد اقتصادی و همه اینها سکوت کردی و حالا توهم اینکه یه عده م یخواهند اختلاف بیاندازد تو را به شور و شعف انداخته؟آقای کبودوند ملت شعور دارند می فهمند؟ اینقدر آویزان توجیهان نشو؟
    —————-
    در خصوص شورای شهر خدا را شکر که آنچه عیان است چه حاجت به بیان است حتما تعیین تکلیف زمینهای قولنامه ای ، ساماندهی راه آهن ، به سازی مینودر ، احداث تقاطع های غیر هم سطح و … را شورای دیگری پیگیری کرده است گویا بغض و عداوت بدجوری چشمان شما را بسته!!!در خصوص امامزاده حسین (ع)هنوز مطالب و مصاحبه های من در سایتها و روزنامه ها وجود دارد اما آنها را هم شما نمی بینید!!!فلذا ملت شعورشان آنقدر بالا هست که بفهمند چه کسانی دنبال تفرقه و شیطنت هستند و آویزون توجیهات!!!
    حامد کبودوند

  5. آقای کبودوند در بین کارکنان استانداری شایعه شده است که شما در رامسر در حال ساخت یک ویلای مجلل هستید. اگر این خبر صحت دارد ممکن است بگوید از شورا چقدر پول میگیرید که در این اوضاع نابسمان اقتصادی توانسته اید برای تفریحات خود چنین سرمایه گذاری کلانی بکنید.
    ————-
    بنده نه در رامسر و نه در هیچ کجای دیگر چنین ساخت و ساز و سرمایه گذاری انجام نداده ام واگر شما چیزی پیدا کردید مال خودتان!!و خدا را شکر که وضعیت زندگی من برای همگان مشخص و معلوم بوده و مطمئنا در پایان دروه شورا هم گزارشی از وضعیت مالی خود به مراجع ذی صلاح ارائه خواهم کرد. از این قبیل تخریب ها ما را در مسیری که انتخاب کرده ایم یعنی خدمتگذاری به مردم راسخ تر می کند
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *