این روزها کمتر خبرگزاری و سایت خبری هست که افتخارآفرینی و شگفتی سازی فرزندان این مرز و بوم را در رهگیری و کنترل پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را پوشش نداده باشد و تحلیلی بر آن ننوشته باشد

اقدامی که غرور و افتخار ملی را برای همه وطن پرستان آزاده به همراه داشته و در هر مجلس و محفلی در این کشور از این اقتدار و توانمندی یاد می شود اما نکته قابل تامل آن است که درست همزمان با این دستاورد عظیم سیاسی نظامی ، ترویج روحیه ضعف و نومیدی در دستور کار برخی قرار گرفته است

با نگاهی گذرا به فضای سایبری استان و نوشته های اخیر برخی مدعیان!! آزادی و وطن پرستی براحتی چنین دستور کاری را در می یابید

حمله به رهبری ، فضای نامناسب برای روزنامه نگاران!! ، مشکلات عدیده اقتصادی و کارگری و … خمیر مایه نوشته های افرادی است که همیشه ادعای وطن پرستی و داشتن فعالیت حرفه ای روزنامه نگاری آنها گوش فلک را پر کرده است

واقعا جای سوال است چرا افرادی همچون “حمید م” ، “حسین آ ” ، ” حسین ط” و دیگر نخبگان!! یک جریان خاص از قلم و توانایی خود برای انتشار چنین افتخارآفرینی هایی که هر ایرانی آزاده ای فارغ از نگاه سیاسی به آن با دیده احترام و غرور می نگرد استفاده نمی کنند؟

آیا این موضع گیری ها ، قلم زدنها و جهت دادن به نوشته ها حکایت از یک رابطه نانوشته با جریاناتی خارج از این کشور ندارد؟

9 Comments

  1. یک همشهری says:

    سلام
    بنده این بزرگوارانی که نام بردید را به خوبی می شناسم و شهادت می دهم که رابطه نانوشته با جریاناتی خارج از این کشور نداشته و ندارند و دغدغه آنان بیشتر از امثال شما برای آینده این آب و خاک نباشد کمتر نیست. والله اعلم
    ———–
    اولا من نام کامل افراد را نگفتم پس دامنه مصادیق این اختصار نویسی کم نیست فلذا نمی دانم شما چگونه می توانید ذهن انسانها را بخوانید و بگویید به خوبی همه آنها را بشناسید ثانیا اگر اینطور باشد که شما می فرمائید پس چرا یک خط مطلب در خصوص افتخارات این آب و خاک نمی نویسند حتما اینهم از دغدغه های آقایان است نمی دانم الله اعلم!!
    حامد کبودوند

  2. می گن یه حامد ک هست که نون به نرخ روز خوره و اسمش تو همه بند و بست های عمرانی شهردای و مناقصه هاش هست شما میشناسیدش؟البته چون گناه و ریا نشه اسمشو نیاوردم
    ————
    کار خوبی نکردی اگه من می دونستم حتما تو تمام سایتها و روزنامه ها اعلام می کردم
    حامد کبودوند

  3. افتخارات آب و خاک!!!!! کلی خندیدم. جالبه که چه کسانی حرف از آب و خاک می زنن.(راستی خودتو به داداشه خدابیامرزت نچسبون. اونا خیلی فرق دارن)
    —————–
    اونا خیلی فرق دارن!!!کلی خندیدم جالبه که چه کسانی حرف از شهدا می زنن راستی خودت می دونی فصل مشترک وصیتنامه همه شهدا چی بود؟
    حامد کبودوند

  4. سلام فرق بین آدم وطن پرست و وطن فروش مثل روز روشنه اونی که سیاه نمایی میکنه و دائم نق میزنه , بی انصافی میکنه و هواپرستی از سر روی خودشو وبلاگش میباره , ناگفته پیداس که اینها در غفلت مرکب خودشون خودباخته بیگانه اند و همه چیز حتی غیرت ملی و تاریخ خودشونو به پای دنیا طلبی و بی تقوایی خرج میکنن. درسته که تو قزوین ملت عوام فراوونن اما اونجورم ….تو…. نیست که چارتا جوجه فکلی بیکار پشت کامپیوترشون بشینن منتظر تا فرصت پیش بیاد یه تهمت بار یکی از جوونای شایسته این شهر کنن. ایشان اینقدر شناخته شده هست که این انگها بهش نچسبه .امایه چیزی تو این سایت موج میزنه که خیلیا عمرا جراتشو ندارن:
    آزادی بیان

  5. سلام.
    آیا واقعیت دارد که پل شهید رجایی به ۹ دی ماه تغییر میکند؟
    اگر واقعا میخواستند نام پل را ۹ دی انتخاب کنند چرا از ابتدا نام شهید رجایی مطرح گردید؟
    ————
    سلام
    نماینده شورای شهر در کمیته نامگذاری خانم اشدری است فلذا ایشان باید در این خصوص پاسخ دهند در عین حال در سال گذشته و در زمان احداث این پل پیشنهاد نام ۹ دی از سوی بنده برای آن مطرح گردید ولی کمیته نامگذاری اعلام کرد یک میدان را برای این نام انتخاب کرده ایم که بعدا مشخص شد چنین چیزی نبوده بنابراین پیشنهاد قبلی مورد تصویب قرار گرفت و پل شهید رجایی در تقاطع بلوار شهید مطهری و بلوار دانشگاه احداث خواهد شد و تقاطع عمران به نام ۹ دی ثبت گردید
    حامد کبودوند

  6. عضوجوان شورا،خانم اشدری به تنهایی تصمیم گرفتند!؟اگر درست باشد باید به ایشان بگیم دست مریضا!شما که مثل قاشق نشسته توی هر آشی هستی!پس چرا زودتر اقدام نکردی!؟چون بنظرمن این مصوبه در صحن شورا تصویب شده !یا شما خواب بودید!؟یا پیامک بازی میکردی!؟یا با لاپ تایپ!کارمیکردی!؟یافکرت رفته بود پیش کارت سوخت که کی شارژکنی که مردم اذیت نشونند!
    ——
    در خصوص چیزی که نمی دانید اگر حرف نزنید نمی گویند لال است!! شورای شهر در کمیته نامگذاری یک نماینده دارد و آنهم خانم اشدری است پس مسئولیت آن با ایشان است و با پیگیری و طرح سوال من در صحن شورا از کمیته نامگذاری خواسته شد پیشنهاد برای پل ۹ دی ارائه شود پس شما هم سعی کن کاری انجام دهی که مردم اذیت نشوند!
    حامد کبودوند

  7. آقای با ادب !چراازواقعیت فرارمیکنی!؟اگراحمدی نژادنبود شما چکاره بودی!؟تازگی شنیدیم که کارت سوخت کشور دست شرکت شماست!؟ میگم فرق شما با چماق دارهای دوره شاه چه فرقی داره!؟اونا باچماق وزورگویی حق وحساب میگرفتند شمابا سیاست کثیف!!!؟؟؟؟ بروید خودتان را اصلاح کنید مثل گروه کثیفی مانند حجتیه مردم را گول نزنید!!!؟؟؟مردم ما انسانهای شرافتمندی هستند مواظب باشید که با خشم مردم روبرو نشوید! که آن موقع نه برادر شهید میشناسند، نه گروه احمدی نژاد نه شورا!! میگم اگر آتیش میگیری بگو خدمات شورا حتما کنارت یک پارچ آب یخ بزاره!
    ——————–
    حتما شما بسیار با ادب هستید که اینجوری حرف می زنید؟ در ضمن اطلاعات شما هم مثل ادبتان است کارت سوخت کشور!!!!دست ما نیست اگه یه جستجوی ساده رو اینترنت انجام بدهی متوجه می شوی!!! دست کیست؟ شما همه را مثل خودتان می بینید چون اهل حق و حساب گرفتن هستید فکر می کنید همه هم مثل شما هستند؟ انگ حجتیه و امثال اینها قدیمی شده الان مد جریان انحرافیه برادر، آب بدم خدمتتون!
    حامد کبودوند

  8. خوشم آمد که گروه وماهیت خودت را معرفی کردی!گروه انحرافی!گرچه فرقی باگروه حجتیه نداره چون هردو گروه کثیفند!حجتیه دل امام راحل راشکستند!وگروه انحرافی دل رهبرمعظم انقلاب را!
    ————-
    خوشم آمد ، عین منافقین اول انقلاب از پس هر کی برنیایید انگ و تهمت را که می تونید بهش بزنید فقط اشکالت اینه که بروز نیستی الان برای تهمت زدن به دیگران انگ حجتیه قدیمی شده دیگه نمیگیره فقط مدعی را ضایع می کنه که شما از اول بودی!!
    حامد کبودوند

  9. با سلام
    آنهایی که مطالب مرتبط با غرور و سربلندی ملت را پوشش نمی دهند یا کم رنگ می کنند در سیاه نمایی استادانی حاذقند.
    هیچگاه نمی توان از انسانی که فکرش را در بند کرده انتظار آزاداندیشی داشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *