امروز اولین جلسه علنی رسیدگی به جرائم متهمان سیاسی حوادث بعد از انتخابات مطرح شد و در همین اولین جلسه نکاتی مطرح شد که بسیار قابل توجه است.

بدون شک بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و ادامه آن، آگاهی بخشی عمومی در جهت افشای پشت پرده این جریانات واغتشاشات غمبار می‌باشدو لذا بهترین راه ، برگزاری رسمی این جلسه و اطلاع رسانی به موقع آن از سوی رسانه های جمعی بود که با درایت مسئولین قضایی و همکاری نهادهای امنیتی اتفاق افتاد.

هر ذهن منصفی اعتقاد دارد که پخش اعترافات و محاکمه حسین رسام مسئول بخش سیاسی امنیتی سفارت انگلیس در تهران که به عنوان یکی از عناصر کلیدی اغتشاشات دستگیر شده است و یا پخش اعترافات خبرنگار بی‌بی‌سی مازیار بهاری که دستگیر گردیده و خبر از توطئه‌های از پیش طراحی شده می‌دهد عبرت آموز است.

مطمئناً افشای چهره‌‌های مدیران سابق دستگیر شده وزارت نفت و راه و ترابری که هدایت اغتشاش‌ها و اعتصابها را برعهده داشتند عمق توطئه‌ها را مشخص خواهد کرد و مسلما افشای چهره‌های پشت پرده این غائله و صلابت برخورد قهرآمیز با خائنین به کشور می‌تواند درس عبرت برای همه کسانی باشد که هنوز در پی ادامه تحقق اهداف شوم دشمنان قسم خورده انقلاب می‌باشند و دم از ادامه نافرمانی‌ها می‌زنند.

اینکه عده ای در تلاش بودند تا این جلسه دادگاه برگزار نشود و در تریبون های مختلف خواستار آزادی زندانیان اغتشاشات اخیر می شدند و یا با صدور بیانیه و اطلاعیه و حتی فتوا مشروعیت و وجاهت اعترافات دستگیرشدگان را زیر سوال می بردند نشان از این داشت که در پشت پرده این اغتشاشات صحنه گردانانی بودند که قصد انتقام و خالی کردن بغض و کینه چند ساله خود را از ملت  شریف ، رهبری عالیقدر و رئیس جمهور مکتبی داشتند که با درایت مقام عظمای ولایت و حضور باشکوه ملت همیشه در صحنه و نیت صادقانه دولت خدمتگزار این توطئه شوم خنثی گردید .

با نگاهی گذرا به بخشی از اعترافات این متهمان و دستورات آشکار و پنهان دشمان قسم خورده این مرز و بوم به صراحت مشخص می گردد که کوچکترین شکافی بین دولت و ملت و انحراف از مسیر ولایت مطلقه فقیه می تواند منشاء و نقطه آغازین چنین حرکتها و توطئه هایی باشد و بدون شک شاهد پس لرزهای فراوانی پس از این دادگاه خواهیم بود فلذا ضرورت دارد در ابتدای فعالیت دولت دهم تمامی دولتمردان و بالخصوص ریاست محترم جمهور که ولایت پذیری و نیت خالصانه وی بر همگان آشکار است با دقت در انتخاب مدیران و تداوم حرکت خود در مسیر گفتمان امام (ره) و انقلاب به گونه ای عمل نمایند تا کوچکترین فرصتی برای فرصت طلبان مهیا نشود و ملت همیشه در صحنه نیز با حضور همه جانبه خود در کنار دولت و رهبری همچون گذشته پشتیبانی قوی برای این نظام مقدس باشد.

19 Comments

  1. برو بمیر بابا…فعلا که گنده هاتون دارن پولها رو فراری میدن در میرن چون اوضاع خطریه… زیاد شما هم حرس و جوش نخور… دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره !
    ——————-
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
    ۳۰ سال است که همین حرف را می زنید.
    حامد کبودوند

  2. تو که هنوز نمی دانی مازیار بهاری خرنگار نیوزویک است نه بی بی سی چطور می خواهی در مورد آدمها قضاوت کنی . لابد این هم از برادر قاضی مرتضوی یاد گرفتی . من موندم با وجود آدمهایی مثل تو چرا می رن خر از قبرس می یارن .
    ———————
    اگر یک جستجوی کوچک در اینترنت انجام می دادید اینگونه خود را ضایع نمی کردید.
    این خبرنگار با بی بی سی همکاری می کند

  3. ishalla har ki ke doroogh mige rosvaye 2 alam beshe. khah tarafdare moosavi,khah tarfdare ahmadinejad.
    vali man ke be eterafe zire shekanje eteghad nadaram.motmaenam shoma ro ham ke mibordan eteraf mikardi.leza ziad ham shoma khoshbin nabasho hamechio sefide motagh nabin.
    mamnoonam
    ——————-
    اگر مصاحبه مطبوعاتی ابطحی و عطریانفر را دیده بودید مطمئنا این حرف ا نمی زدید
    حامد کبودوند

  4. آقای کبودوند اگه شما هم زیر شکنجه این عزیزان بودید برای خلاصی، اعتراف میکردید که کمونیست و یا بهایی هستید و پدر نظریه انقلاب مخملی هستید و یک کارخانه پارچه مخمل تو انگلیس و آمریکا دارید و همچنین اعتراف میکردید که قصد ترور رهبری و تمامی سران نظام رو داشتید و بچگی تون هم دوبار شیشه مدرسه رو شکوندید.
    ————————
    اگر مصاجبه مطبوعاتی عطریانفر را دیده بودید خود او جواب شما را داد.
    حامد کبودوند

  5. از خورد شدن چند نفر در بند و اعتراف گیری اجباری خیلی احساس غرور و مستی می کنی؟ آفرین . عجب شجاعتی.
    —————–
    میشه بفرمائید ازکجای مطلب من شما احساس و غرور و مستی را برداشت کردید؟ در ضمن اگر مصاجبه مطبوعاتی عطریانفر را دیده بودید ادعای اعتراف اجباری نمی کردید.
    حامد کبودوند

  6. میهن شیران در بند است و وای بر آن روزی که شیران بیدار شوند ، آن روز کفتاران اسیر پنجه ی شیرانند
    ————————-
    شیران این مملکت آنانی بودند که هشت سال دلیرانه گوش به فرمان امامشان نگذاشتند یک وجب از این خاک کم شود و هم اکنون نیز گوش جان دارند به ندای رهبرشان
    حامد کبودوند

  7. این کمدی ناشیانه را قبلا در مورد علی افشاری هم نمایش داده بودید برادر
    این ره که می روید به ترکستان است!
    —————
    وقتی قانون را نمی پذیرید اعترافات هم قبول ندارید.
    منطق خوب چیزیست برادر.!!
    حامد کبودوند

  8. جناب کبودوند. این جنبش، جنبش مردم ایران هست. نه ربطی به خارج داره نه براش می سرکرده ای رو تصور کرد. اگه فقط چند روز ادم رو نگه دارن تو انفرادی واقعا دیونه میشه هرکسی به غلط کردن می افته. تو رو جون هر کی دوست داری برگرد به همون کارهای خدمات شهری، سیاسی نکن خودتو و خودتو با اینا قاطی نکن. فیلماشو دیدی دوستان چطوری مردم رو تا حد مرگ می زنند؟ این هست اون دینی که شما معتقدی؟ اینه اون چیزی که پدر بزرگوارت برات جونشو داده؟ نکنید که اه مظلوم بگیردتون بیچاره میشید
    ———————————-
    اولا پدر بزرگوار بنده در قید حیات بوده و البته من هم چون ایشان معتقدم جان خود را بر سر آرمان های امام و انقلاب اسلامی باید نثار کرد.!!!
    در ضمن ۲۴ میلیون از مردمی که از آن دم می زنید گفتمان امام و انقلاب را انتخاب کردند ولی برخی اقلیت دیکتاتور مأب هر چیزی جز نظر خود را نمی پذیرند و بدیهی است که وقتی قانون را قبول نکنند اعترافات هم قبول نمی کنند ولی بدون شک وجدان های منصف می فهمند.
    حامد کبودوند

  9. براد عزیزم یه کم تاریخ بخون ببین سر شکنجه گر های قبلی چی اومده.آدم یه کم اطلاعات تاریخی داشته باشه بدنیست.با تمام چیزهایی که گفتن ما ازشون حمایت می کنیم چون می دونیم وقتی یه نفر از۱۰۰کیلو تبدیل می شه به ۸۰کیلو یعنی چی…..شما فکر می کنید مردم از هیچی خبر ندارند.این شمایید که حرکت مردم وندیدید…
    —————————
    اتفاقا مردم از همه چی خبر دارن و فرق می ذارن بین کسانیکه فقط دم از مردم و قانون می زنند با اوناییکه برای مردم و خدمت به مردم از جان مایه می گذارند.
    حامد کبودوند

  10. همه دنیا مازیار بهاری رو خبر نگار نیوز ویک می شناسه یکم هم عقل خوب چیزیه. متن دادخواست علیه افراد تو دادگاه رو هم امثال شما ها نوشتید که توش کلی غلط داره. یگو حسین شریعتمداری واست یه دوره بذاره . راستی از هاله نور رئیس جمهورتون دیروز هیج خبری نبود خیلی دمق بود
    —————–
    اگر یک جستجوی کوچک در اینترنت انجام می دادید اینگونه خود را ضایع نمی کردید.
    این خبرنگار با بی بی سی همکاری می کند

  11. این که نشد جواب آقای کبودوند اگه ما مردم که اعتراض داریم باشه شکنجه کنند مهم نیست ولی مراجع که مخالفند چی؟بهتر نامه سرگشاده‌ آیت‌الله محقق داماد به آیت‌الله شاهرودی رو بخونید تو چند تا سایت هست.این فرد دیگه مردم تو خیابون نیستند که بگیرند،ببرند بعدشم خدا می دونه………….می شه بگید چرا زندان کهریزک تعطیل شد؟این جوری به ما خدمت می کنند.می دونید مادر سهراب اعرابی چندروز دنبالش گشت؟می دونید چه حرفهایی بهش گفتند؟شما چشمات وبستی وگرنه می دیدی که به قول آیت الله محقق زندان کهریزک به زندان ابوغریب تشبیه شد.
    ————————
    اولا با آنکه از صحت نامه منتسب به ایشان اطمینان حاصل نشده ولی در همین نامه هم گفته شده بنا بر شنیده ها و اطلاعاتی که به ایشان رسیده و اینکه این اطلاعات چقدر صحیح بوده کاملا جای بحث دارد ، در ضمن هیچ یک از بازداشت شدگان از وضعیت زندانها شکایتی نداشته اند چه آنهایی که اعتراف کرده اند چه آنهایی که همکاری نکرده اند. به جای تلاش جهت تشویش اذهان مردم به چرایی این اغتشاشات و مسببین اصلی آن بیاندیشید.
    حامد کبودوند

  12. افضلي نژاد says:

    یک پیشنهاد دوستانه که سعادت دنیوی و اخروی رو برای شما داره: بروید در کیهان مشغول به کار شوید. با این منطقی که شما دارید در روزنامه کیهان استعدادتان شکوفاتر خواهید شد. مخصوصا اگر مسئولیت ستون گفت وشنود رو دستتون بگیرید. الان برادر حسین به وجود شما اخوی ها نیاز مبرم داره.
    ———————
    مگر شما اعتقاد به گفتمان و بیان نظرات نداشتید که اکنون از این موضوع اینقدر ناراحت هستید.
    حامد کبودوند

  13. اگه در صحت نامه شک دارید پس سخنان آیت الله امامی کاشانی در مسجد جمکران چی؟اون که دیگه مستقیم تو رادیو قران پخش شد وهمه هم شنیدن.ما می دونیم عامل کتک زدن مردم چه کسانی هستند چون هروز داریم می بینیمشون.چون خودشون می گن.ما از زندانیان کهریزک،ندا،سهراب،روح الامینی میگوییم که نمی دونیم جرمشون چی بوده وآیا اینقدر جرمشون سنگین بوده که باید می مردند؟
    ———————
    وقتی می گویم مغرضید بی ربط نگفته ام. آقای امامی کاشانی در مقام مقایسه توان ولایت فقیه و آرزوی تعجیل در فرج امام زمان (عج) صحبت می کند و شما آنرا به نقد ولایت فقیه تشبیه می کنید. در ضمن اون بسیجی ۱۶ ساله یا ۶ شهید ناحیه مقداد به چه جرمی کشته شدند؟ چه کسانی مسبب قتل اینها هستند؟ بی شک امتحان خداوند سخت است. منصفانه و منطقی به امور بنگرید.
    حامد کبودوند

  14. اگه لطف بفرمائید اسامی آن ۶ نفر بسیجی نما را به اطلاع مردم برسانید ممنون میشویم.
    ———————-
    این بسیحیان عزیز بر دوش همین مردم شریف و فهیم ایران تشییع شدند و مردم ازشهادت آنها اطلاع دارند بهتر است شما بفرمائید کشته شدگانی که نام می برید چه نسبت با جریان حامی موسوی دارند؟ چگونه می شود فردی چون آقاسلطان تیر بخورد و در همان لحظه تصویر بردار و خبرنگار بی بی سی از قبل از تیر خوردن روی وی زوم کرده باشند . باور کنید مردم ایران بسیار فهیم هستند.
    حامد کبودوند

  15. یار دبستانی says:

    سلام اقا حامد. در گذشته شخصیتت از شخصیتهای مورد علاقه من بود. کاش این بلاگ رو نمیدیدم و تصویری که ازت در ذهن داشتم خراب نمیشد. میدونم فایده نداره ولی ازت می خوام بی تعصب یک بار دیگه فکر کنی. باور کن اونایی که الله اکبر گویان به امام حسین سنگ میزدن روحشونم خبر نداشت چی کار میکنن. خیلیاشون در اخرین لحظات عمرشونم از خدا طلب ثواب به اصطلاح جهادشونو می کردند.
    گر میدانی و خیانت میکنی که شرم بر تو باد.
    —————–
    می دانم و به راهم اعتقاد دارم ، خیانت کسی می کند که در این دوره ولی فقیه زمانش را یاور نباشد. ” میدونم فایده نداره ولی ازت می خوام بی تعصب” اگر مصداقی بر غلط بودن این اعتقاد دارید بفرمائید.
    حامد کبودوند

  16. جناب کبودوند صحت نامه آیت الله محقق داماد درروزنامه اطلاعات شنبه ۱۷مرداد تایید شد………
    گفتم که بدونید………
    ———————
    ایکاش جواب آقای سید احمد خاتمی را هم می دیدید چرا که حضرت آیت الله محقق نظرشان برخلاف استنباطی است که شما از نامه ایشان دارید.
    حامد کبودوند

  17. جواب آقای خاتمی رو هم خوندم……فقط می خواستم بگم که این نامه بوده همین…چون شما گفتید به صحت اون شک دارید.

  18. اینو بدونید که این مردم هستند که حرف اول و آخر رو می زنند و نه ولی فقیه. همین منصب ولایت فیقه رو مردم به صورت غیرمستقیم سرکار آوردند و اگه بخواند به زیر هم میکشند. ولی فقیه نه منصوب امام زمان است و نه منصوب خدا.
    ————————
    نگاه سوسیالیستی شما با ایدئولوژی اسلامی ما متفاوت است . امام زمان (عج) فرموده اند در حوادث واقعه به رواه حدیث ما (ولی فقیه) مراجعه کنید. توصیه می کنم کتاب ولایت فقیه حضرت امام (ره) مطالعه فرمائید. اگر فقط مردم حرف اول و آخر را بزنند همجنسگرایی، سکولاریسم و امثالهم قانونی خواهد شد. بهتر است در خصوص مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی تدبر بیشتری بفرمائید.
    حامد کبودوند

  19. امیر حسین says:

    اگر مصاجبه مطبوعاتی عطریانفر را دیده بودید خود او جواب شما را داد.
    ——————
    اگر اون حرف ها را زیر شکنجه و با تهدید و سانسور (سانسور که نه البته، تکه برداری ) زده بود، اینها را نیز در همون شرایط گفته بود. لذا این استدلال مشکل دارد.
    ————————–
    کسی که از قانون تمکین نمی کند اعترافات را هم قبول نخواهد داشت. بهتر است به وجدانهای منصف و آزاده اندیش بنگرید شاید حرفهای ابطحی و عطریانفر را بپذیرید.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *