امروزه که دوگانگی و نفاق غرب در برخورد با دیکتاتورهای عربی بر هر انسان آزاده ای مشخص و مبین گشته بیایم به اندازه خودمان این جنایات ضد بشری را محکوم نماییم هر چند کسانی در داخل کشورمان به بهانه حمایت از انقلاب مصر جنایت ۲۵ بهمن را آفریدند و اکنون در مقابل کشتار شیعیان در بحرین کوچکترین عکس العملی نشان نمی دهند ولی جوانان قزوین در کنار هر آزاداندیش منصفی از وقایع دلخراش بحرین اعلام انزجار می کنند.

5 Comments

  1. در مورد مردم سوریه چی میگید استاد؟ مساله اینه که همه به فکر خودشون هستن و منافع خودشون!! تو سوریه ۶۰ نفر کشته شدن یکی بلند شد از مراجع یا امت حزب الله حرف بزنه؟ دیکتاتوری بشار اسد چه فرقی با بقیه دیکتاتوری ها داره؟امید وارم هرچه قدر از مردم بحرین میگید از بدبختیهای مردم سوریه هم بگید! جنایت ۲۵ بهمن!!! اینهم اصطلاح جالبی هست!! اون بیچاره ها رو که گرفتید حبس خانگی کردید! چطور می تونند دیگه حرفی بزنند؟

    یه مدتی همه نظرات رو منتشر می کردید اما دیگه شما هم یاد گرفتید که به راحتی صدای مخالف نظر خودتون را سانسور کنید!
    ——————-
    خیلی جالبه شیوه مشابه سازی که در حوزه حرکتهای اجتماعی شیوه ای نخ نما شده است همچنان در بین برخی رایج است. وقتی شعار مرگ بر آمریکا توسط ملت داده می شود عده ای مرگ بر چین و مرگ بر روسیه را فریاد می کنند چه زیبا فرمود امام راحل عظیم الشان که یک دسته مرگ بر شوروی را مطرح کردند تا آمریکا منسی(فراموش) شود ما همواره با ظلم ستیزی و دیکتاتوری مخالف بودیم و هستیم اما چرا اجتماع میلیونی مردم سوریه در حمایت از بشار اسد توسط شما دیده نمی شود ولی اغتشاشاتی که اتفاقا عوامل آن هم به تصویر کشیده شد را جنایت می نامید ، اصطلاح جالبی است! ایکاش بدون غرض بر مسائل می نگریستید
    حامد کبودوند

  2. آقای کبودوند، با توجه به تحولات منطقه و اوضاع داخلی، خیلی ها معتقد هستند که سال ۹۰ آخرین سال حیات جمهوری اسلامی خواهد بود. نظر شما چیست؟
    ————–
    مسافر محترم ! بیش از ۳۰ سال است که خیلی ها! می گویند امسال سال آخر خیات جمهوری اسلامی است ولی در تمام این ۳۰ سال حرفشان و تحلیلشان دروغ از آب درآمد کودتا ، جنگ ، ترور ، محاصره ، تحریم و … کار ساز نشد حالا نظر شما چیست؟
    حامد کبودوند

  3. همان خیلی ها معتقدند که چون در ۳۰ سال گذشته حاکمیت توانسته بود با فریب پشتوانه مردمی برای خود درست کند، در بسیاری از مشکلات پیروز میدان بوده، اما حالا قضیه فرق می کند. حکومت حمایت اکثریت مردم را از دست داده و با مشکلات داخلی و خارجی عدیده ای دست به گریبان است. به نظر من سال ۹۰ آخرین سال حیات جمهوری اسلامی باشد. کارشناسان سیاسی معتقدند تیغ ژیلت امثال در ایران رکورد فروش خود را خواهد شکست. نظر شما چیست؟
    —————-
    مشکلت اینجاست که نمی خواهی ببینی حضور مردم در ۲۲ بهمن و ۹ دی مال ۳۰ سال پیش نبود همین سال ۸۹ اتفاق افتاد به نظر من همچنان قرصهای توهم زا مشتری خود را دارد کی این توهم از وجود برخی رخت بر می کند نمی دانم شاید امسال ، نظر شما چیست؟
    حامد کبودوند

  4. حکومت اگر از پشتوانه مردمی برخوردار است، پس چرا از برگزاری یک انتخابات آزاد و بدون نظارت استصوابی می ترسد؟ چرا از برگزاری یک راهپیمایی سکوت وحشت دارد؟ چرا باید رابطه جمهوری اسلامی با آزادی مثل رابطه جن و بسم الله باشد؟ چشمانتان به روی واقعیات بسته اید و به هزیان گویی رو آورده اید. نظر شما چیست؟
    —————
    اگر انتخابات در ایران آزاد نبود دوم خرداد چگونه شکل گرفت؟ آیا حمله به کودکستان و کشتن افراد با راهپیمایی سکوت یکی هست نظر شما چیست؟

  5. سلام به دوست عززه خودم ..چند وقتی دور هستم …امروز وب گردی کوچکی داشتم دیدم بازهم این بیگانگان دیت بردار نیستند ..اما عجب آدمایی هستند …ما که تا آخرین قطره خونمونم وای هستیم …..

    *ای آنکه خون کردی دله سید علی را*
    *برگردو تا سربند یا زهرا نبستیم *
    خیلی جالب بود برام شاید برا شما هم جالب باشه یک سری به لینک زیر بزن حامد جان
    یا علی خدا پشت و پناهتون
    http://bachehayeghalam.ir/go.php?vid=15556

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *