جلسات متعدد شورای اسلامی شهر ، حجم بیش از حد کارهای پارک علم و فناوری ، رایزنی های مختلف برنامه های بنیاد ، امتحانات دانشگاه ، تصحیح اوراق دانشجویان ، کارهای دفتر تهران شرکت ، گرفتاریهای اعصاب خردکن راه اندازی مدرسه،  جلسات نهاد و مصاحبه دکتری انرژی فراوان می طلبد ولی وقتی شور و هیجان و انگیزه زایدالوصف بچه های با صفای هیأت دانشجویی خادمان مهدی (عج) را برای برپایی مراسم احیا بزرگ شب نیمه شعبان می بینم خستگی فراموش می شود .

امسال نیز همچون سالهای گذشته ، با لطف و عنایت خاصه حضرت ولی عصر (عج) و همت بچه های باصفای هیأت دانشجویی خادمان مهدی (عج) ویژه برنامه احیا بزرگ شب نیمه شعبان رأس ساعت ۲۴ در شب میلاد با برکت حضرتش در مسجد ولایت واقع در میدان شهید بابایی قزوین برگزار می شود.

منتظر حضور ارزشمند همه منتطران و خادمان آن یار غایب از نظر هستیم

2 Comments

  1. حق الناس
    ۱-حکایت نانوایی ها:
    نانوایی شماره ۱ بعد از افزایش مجدد بهای نان در اعتراض مشتری به خمیر بودن نان میگوید به ما گفته اند همیجوری بپزید تا وزن نان زیاد تر باشد.
    نانوایی شماره ۲ بعد از افزایش قیمت نان وزن نانهایش کماکان بین ۴۰۰ تا ۴۷۰ گرم علیرغم تاکید بر وزن ۵۳۰ گرم متغیر است.
    نانوایی شماره ۳ علیرغم با کیفیت بودن نانش کماکان وزن نانهایش بین ۴۶۰ تا ۴۸۰ گرم متغیر است .
    نانوایی شماره ۴ هم که نانهایش هیچ شکل هندسی منظمی ندارد و کیفیت هم که ماشا اله و وزن نانهایش هم به زحمت به چهارصد برسد و با سوختگی فراوان……….
    فقط میماند نقش بازرسین فرمانداری که حسابشان باشد با کرام الکاتبین ..

    ۲- جهت انجام کاری به سازمان پسماند های شهرداری قزوین مراجعه کردیم که مسول مربوطه خرم و خندان مشغول گپ و گفتگو با شخص دیگری از طریق موبایلش بود و بعد از ان هم کمی با همکاران و سپس بعد از چند بار نگاه ملتمسانه ما که حدودا یک ربع طول کشید و یکی دو سوال از جانب ما با خود گفت نکند این شخص ارباب رجوع باشد و به ناگاه ما را جهت پر کردن فرم راهنمایی کرد و برای مدتی ناپدید شد و ما هم به مدت حدود بیست دقیقه منتظر شدیم تا ایشان مجددا برگردند تا بقیه کارمان را انجام بدهند و به ما بگویند شما هنوز نرفته ای چرا ؟
    ۳- مشابه مورد بالا این بار در اداره دارایی جهت انجام امور مالیاتی با حدودا یک ساعت تاخیر از جانب مسوول مربوطه اجام شد و ما یک ساعت سماق مکیدیم!!!!!!!چی حالی داد.
    ۴-راننده تاکسی بعد از اینکه مسافرش ادعا کرد پول خردش در حد ۲۰۰ تومان است علیرغم کرایه ۴۵۰ تومانی همان ۲۰۰ تومان را قبول کرد و به مسافر گفت بقیه کرایه را در صندوق صدقات بیاندازد.بعد از مدتها یک راننده باانصاف دیدم که از حق خودش گذشت فقط به خاطر اینکه اگاه بود پول خرد داشتن وظیفه راننده و از بزار کسب درامد اوست.
    ۵- کارمند توبیخ و از از پست خودش برکنار شد فقط برای اینکه از حقوق کارمندان شرکتی دستگاه خودش در مقابل شرکت خصوصی دفاع کرده بود و در بدر دنبال کسی بود به او توضیح دهد چرا ؟
    و حق الناس کماکان رعایت نمیشود و ما به ان دنیا خوشبین ………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *