یک سال و یک ماه از انتصاب مرتضی روزبه به سمت استانداری قزوین می گذرد ، انتصابی که با توجه به رویکرد دولت یازدهم و نفوذ وی در میان دولتمردان فعلی ، عجیب و دور از انتظار نبود.
پس از انتصاب وی و با توجه به روحیاتی که از وی سراغ است روند اداره استان بگونه ای دنبال شد که تنش در استان به حداقل برسد طبیعی است تمامی اقدامات وی برای افرادی امثال نگارنده که با سلیقه و شیوه مدیریتی وی اختلاف نظر دارند مطلوب نیست ولیکن درک سلیقه و رویکرد سیاسی دولت یازدهم ما را متقاعد می سازد که همانگونه کلیات اقدامات دولت یازدهم را بواسطه تأییدات مقام معظم رهبری از آن مورد حمایت قرار دهیم و صد البته انتقادات و نقطه نظرات خود را هم صریح و بی پرده بیان کنیم نسبت به حمایت و همکاری با استاندار قزوین نیز کوتاهی ننماییم لیکن همین استاندار در همین دولت کاملا مشخص و روشن از سوی جریاناتی از درون استان که داعیه دار حمایت و ارتباط با دولت یازدهم هستند از ماه ها به شیوه ها و روشهای گوناگون از تخریب و شایعه و شانتاژ خبری و … به منظور اعمال فشار به استاندار کوتاهی نمی کنند.
مروری بر نشریات ، سایتها و محتویات جلسات گروهی این مجموعه گواهی است روشن بر تلاش بی وقفه این افراد برای اعمال فشار به استاندار قزوین.! استانداری که از بیش از ۱۰ سال نگاه سیاسی و شیوه اجرایی وی منطبق با دولت کنونی و سیاستهای فعلی بوده است و آقایانی که اکنون مدعی همراهی با دولت یازدهم را دارند اگر کمتر از وی با جریان حامی دولت مرتبط نباشند بیشتر مرتبط نبوده اند!
حال جای سوال و توجه جدی وجود دارد که چرا این افراد که مثلا هم فکر و هم طیف استاندار هستند نمی توانند اقدامات وی را تاب بیاورند و رفتار خارج از تندروی او را تحمل نمایند؟
بیشترین انتقادات البته غیر موجه از سوی این جریان متوجه استاندار شده است براستی چرا؟!!
شاید بررسی همجه ها و موضع گیری های این جریان بر علیه استاندار قزوین نیاز به فرصت بیشتری داشته باشد اما عطش مشهود جریان مدعی اصلاح طلبی در استان برای تسخیر جایگاه نمایندگی مجلس و شکست محتوم آنها در سایه وحدت و همدلی جریانات وفادار انقلاب در استان که روز به روز بیشتر می شود باعث می شود این جریان افراطی متوسل به اقداماتی بشود که قطعا با رویکرد نماینده ارشد دولت در استان تناقض دارد پس باید به شیوه های مختلف استاندار را تحت فشار قرار دهند.
عدم اقبال عمومی به این جریان که مصداق بارز و اخیر آن کمیت و کیفیت جمعیت حاضر در مراسم افتتاح یک حسینیه در شهر قزوین با حضور فرزند بزرگوار یادگار امام بود.
مراسمی که علی رغم محبوبیت شخصیت مدعو آن و حجم انبوه تبلیغات مراسم با استقبالی کم مواجه شد و خود زنگ خطری جدی برای مدعیان طرفداری از ریاست محترم جمهور در استان است و یقین دارند با چنین وضعیتی قطعا جایگاهی در میان جامعه استان ندارند پس باید با رویکردی افراط گونه موجی کاذب در استان ایجاد نمایند که اولین سد در برابر این اقدامات استاندار محترم می باشد پس باید وی را حذف کنند هر چند تلاشهای افراطی این جریان تا کنون نتیجه ای نداشته است لیکن نباید از حرکات آنان غافل شد فلذا حمایت از اقدامات اصولی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی ها در استان ما امروز وطیفه ای است سنگین بر عهده همه فعالان سیاسی استان

24 Comments

  1. علی سلمانی says:

    وقتی استانداری براساس نظرسنجی، ۴۷درصدمردم اعتقاددارندکه درخدمت اصول گرایان است چگونه می تواندمحبوب مردم ومجری سیاستهای دولت باشد؟وقتی هنوزمدیران ناکارآممعاونت سیاسی بعدازیک سال ونیم برمسندقدرتندچگونه می تواندنماینده عالی دولت دراستان باشد؟وقتی برخی فرمانداران،بخشداران ومدیران کل باوجوددشمنی بادولت هنوزمدیرندآیاایشان می تواندمطالبات مردمرا که تغییرمدیران استامحقق نماید؟

    1. لطفا بفرمایید بر اساس کدام نظرسنجی؟! در ضمن آیا اقدامات استاندار محترم توسط مسئولین کشوری دولت یازدهم رصد نمی شود پس چرا راس دولت انتقادی به عملکرد ایشان ندارند و تنها جریان خاصی از داخل استان فشار به ایشان وارد می کنند.
      نهایتا کدام مدیر را ایشان خواستند تغییر بدهند ولی نتوانسته اند؟ داستان مدیرکل جدید ارشاد و آموزش پرورش و نظر شخص ایشان را که حتما مطلع هستید!!!

    2. نظر سنجی که نه سیستمش مشخصه نه تعداد شرکت کنندگان و نه اعتبار نظرسنجی گیرندش مورد اعتناست و خیلی نه های دیگر جایی برای تامل و توجه ندارد بلکه تنها یک سرگرمی برای مردم و کمی دلخوشی مهم بودن کاذب برای عواملش که آر ه ما نظر سنجی برگزار کردیم
      برید تو بطن جامعه تا ببینید اوضاع و دنیا دست کیه

  2. ……و از آنان نیز بخواهید موضع گیری کنند در این مدت کوتاه ، ایشان موفقیت های نهان و آشکار زیادی را بدست آورده اند که کسب ۳ موفقیت بزرگ و مهم کشوری گوشه ای از آنهاست ولی متاسفانه عده ای اقلیت و لی سرمایه دار و تریبون دار که همه خوب میدانیم چه کس یا کسانی هستند در سکوت و محافظه کاری امثاله من و شما دائما سعی بر تخریب شایعه سازی و سیاه نمایی دارند که امیدواریم با از خواب بیدار شدن و گذاشتن محافه کاری به کنار و ورود شجاعانه جلوی این کثافتکاری ها را بگیرند البته جای شکر دارد خود استاندار مقتدرانه در مقابل آنها ایستاده ولی ما نیز باید وظیفه ی خود را انجام دهیم
    یا علی

  3. آقای کبودوند تا حالا اگه کمی تردید داشتم در مورد کذب گویی و بی انصافی شما الان دیگه قطعی و یقینی شد. شما واقعن به مراسم افتتاح حسینه یادگام امام و حضور مردم تو اون بر ف و کولاک میگید:”عدم استقبال”؟ اگر چشمتان اینقدر بر حقایق بسته است پس معلوم است خیلی التماس دعا دارید. کم استقبالی چیزی است که در عکس مراسم حسینیه آقای حسینی با سخنرانی زارعی مشهود است و خودتان هم شاهد بودید نه مراسمی که دست کم ۶ هزار نفر از مردم در آن حاضر شدند

    1. داستان هزار ضربه شلاق و قاضی و دزد را نمی دانم شنیدید یانه ولی یا نمی دانید ۶۰۰۰ تا چند تا هست یا … اگر حضور شاهدان عینی را منکر هستید فیلم و عکس مراسم خود گواه این ادعاست.

  4. با سلام
    می خوام از مظلومیت رئیس جمهور سابق بگم که تو این استان ۳ تا استاندار منصوب کرد
    اولیش نصری که نه به محمود رای داده بود و نه بعدش رای داد
    دومیش طاهایی که الانم معاون علی ربیعی شده(بازم خدا پدر طاهایی رو بیامرزه که تا روز آخری که تو دولت بود مدافع دولت بود و از وقتی که تو دولت جدید مسئولیت گرفته هم خداییش من ندیدم موضع منفی داشته باشه)
    سومیشم که عجم بود که ما نه فهمیدیم کدوم سمتی بود؟ چه کاره بود؟ دغدغه ش چه بود؟ و الان کدوم وریه؟ وقتی هم محمدود خواست بذاردش کنار عده ای علم وااسلاما و … سر دادند که باید جوابگو باشند.
    راجع به روزبه هم نکاتی بگم:
    الحق و النصاف روزبه مرد خوب و باتقوا و مدیر سرد و گرم چشیده ای که دلش می خواد قزوینو تدسعه بده اما چند تا ایراد داره یکی اینکه من فکر میکنم سیستماتیک فکر نمی کنه و بعضی وقتا ادم مواضعشو میبینه فکر میکنه یک نفر بیرون از سیستم اجرایی داره این حرفا رو میزنه و دوماً این که چون از حوزه اجرایی دور بوده شادابی و خلاقیت و علم روز کار رو نداره سوماً استاندار بایستی منخب وزارت کشور باشه(تو هر دولتی چه هاشمی، چه خاتمی، چه احمدی نژادوچه روحانی) و نباید تحت فشار یا حتی پیشنهاد امام جمعه(که امیدوارم متهم به ضد ولایت فقیه نشیم چون وظیفه امام جمعه این نیست ولی تا امروز این رو هیچ کسی نقد نکرده چون وززارت کشور باید پاسخگوی مطالبات باشه و امام جمعه اگه کسیو پیشنهاد بنده فردا میشه بندش خود رهبری هم سعی میکنه فقط راجع به ۴ تا وزیر گزینه های رئیس جمهور را تایید یا رد کنه(خارجه، کشور, اطلاعات و دفاع) در حالیکه برای این موارد برای رهبری صراحت قانونی ذکر شده و تازه میتونه از همه وظیفه قانونیش استفاده کنه که معمولا استفاده نمی کنه ولی برای امام جمعه هیچ جا هم چنین صراحتی ذکر نشده)و یا نمایندگان مجلس(خدا لعنت کنه نماینده های که به جای نظظارت و قانونگذاری سراغ عزل و نصب میرن! در حالیکه ما این همه ضعف قوانین داریم نهاد نظارتی دنبال انتصاب بخشدار و فرماندار و مدیرکل افتاده تا چند تا رای جمع کنه این که میگم لعنت کنه هم از ته دل میگم هم حجت شرعی دارم هم حجت عقلی که حالا حوصله نوشتنش نیست) بگذریم.اما انصافا انتخاب روزبه گزینه خوبی بود والا اگه استاندار از تیم شیخ قدرت و دور وبریاش یا قوامی انتخاب میشد فاتحه خونده بود. روزبه انصافا ادم معتدلیه. خیلی دلم می خواد بدونم رابطه روزبه با شیخ قدرت در گذشته چه طور بوده. چون روزبه از لحاظ فکری یه زمانی به شهید چگینی گرایش داشته و شیخ قدرت رقیب ایشون بوده یا یه زمانی دوستای روزبه از سپاه بخاطر مخالفت با شیخ کنار گذاشته میشن ولی الان شدن رفیق گرمابه و گلستون. بگذریم
    راجع به دعوت فرزند عزیز امام هم چند تا سوا از برگزار کنندگان دارم که امیدوارم اینجا جواب بدن تا باب گفت و گو بسته نشه اگه هم جواب ندادن که خواب هیچی
    ۱) اونهایی که به محمود بیجاره ۴ سال تهمت زدن که طرف خرافاتیه و دنبال هاله نوره و … که نمونه بارزش شیخ کروبی بود که تو مناظره به این موضوع پرداخت! اما اونهایی که ۸ سال به محمود راجع به هاله نور تازیدند چرا خودشون میان و با این جمله(( من در جبهه او (سید علی خمینی )نور و نور علی نور می بینم) به تبلیغ این موضوع می پردازند؟ چه طور محمود خرافاتی و اهل سو استفاده از اعتقادات مذهبی مردم بود اما آقایون مدبر، قانونگرا و روشنفکر و اصلاح طلب؟البته وقتی آقای هاشمی با شنیدن پیش بینی زلزله از سوی یک چینی روز تاسوعا پا میشه میره سدلتیان اسکی سواری(یکشنبه ۳۰ ﺗﯿﺮ ۱۳۷۰ – ۹ ﻣﺤﺮﻡ ۱۴۱۲ (ﺭﻭﺯ ﺗﺎﺳﻮﻋﺎ)http://www.farhangnews.ir/content/78835) یا رئیس جمهور مدبر وکاردانمون!ژنرال حقوقدان که به خاطر دیدن شی نورانی نماز صبحش قضاشد(http://jahannews.com/vdcexf8xejh8fxi.b9bj.html) از این حرفا میزنن و کسی از جریان روشنفکر اصلاحات و اعتدال حرف نمیزنه و هیچ صحبتی از خرافات و اجنه نیست باید فاتحه نوچه هاشون تو قزوینو خوند.
    سوال بعدی اینه که این جمله که اینا میگن من چند بار توصحیفه گشتم نبود! میشه دوستان ادرس این جمله رو تو صحیفه بدن؟ چون امام عزیزمون که این دوستان برگزارکننده برنامه پیرو اصیل خط امامند و با امام کلی عکس یادگاری دارند مدعی حضور در خط امامند ؟؟؟ فرمودند که فقط صحیفه و وصیت نامه شون قابل استناده! نه خواب آقای هاشمی و…؟
    اما اچند نکته هم راجع به نویسنده وبلاگ
    اولا جمعیت مراسم کم نبود که شما گفتید کمه!
    دوما اون موقع که آقای هاشمی با پرت کردن تیر جریان انحرافی جریان عدالتخواه چند شقه کرد و جریان انحرافی رو انداخت رو زبونا(چیزی که زهبری عزیر هیج وقت بهش اشاره نداشتند(درسته آقا چندبار گفته انحراف اما به نظر جریان انحرافی نبوده) ) و افرادی نظیر شما ساده لوحانه تو زمین ایشون بازی کردید بایستی فکر بعدشم میکردید ! شما که ان محمود بیجاره رو به انحراف متهم کردید باید منتظر روزی باشید که امثال عطاالله مهاجرانی و عبدالکریم سروش بیان تو این مملکت و برامون سخنرانی کنن و علمدار ولایت و احیا کننده شعارهای مهدوی رو با حماقت صداوسیما مقصر فتنه نشون بدن و هیچ عماری صداش در نیاد که بابا ماجرا از اول یه چیز دیگست! امثال شما با تحلیل غلط و حمایت از جلیلی بحث هسته ای رو به یک رفراندوم گذاشتید که نتیجش شد روی کار اومدن دولت تدبیر و امید که پاشن برن با جان کری عکس بگیرن و حیثیت ملی رو خدشه دار کنن و هیچ امتیازی نگیرن و امتیازهای ظاری گرفته شده هم که به برکت دوست صمیمی و برادر آقای هاشمی ملک عبدالله خان گرامی پوچ شد. هر نتیجه ای که بیفته شما خودعمارپندارها هم مقصرید!
    اللهم عجل لولیک الفجر
    واعافیه والنصر
    وجعلنا من خیر اعوانه و انصاره
    والمستشهدین بین یدیه

    1. در پاسخ فرمایشات شما ، اول اینکه کم یا زیاد بودن یک امر نسبی است در کنار شاهدان عینی عکس و فیلم مراسم گواه این است که نسبت جمعیت به حجم تبلیغات و محبوبیت میهمان برنامه کم بوده است (همانطور که در مطلبم نوشته بودم) ثانیا فرمودید ما رئیس جمهور سابق را به انحراف متهم کرده ایم نمی دانم این اتهام!! شما بر علیه ما بر اساس کدام مستند اتفاق افتاده هم مطالبم در این سایت مشخص است هم سخنان در رسانه ها لیکن ما افتخار می کنیم پشت سر رهبری در خصوص حمایت از دولتها قرار می گیریم و از ولی فقیه جلو و عقب نمی افتیم در عین حال هیچ وقتی نه ادعاداشته ایم و نه داریم عمار بوده ایم که خود طعنه ای است سخت از سوی جنابعالی . در انتخابات یازدهم هم باز افتخار می کنم در میان نامزدهای محترم بدون محافظه کاری و مصلحت اندیشی از فردی که شخصا اصلح بودن وی را تشخیص داده ام حمایت کردم و از چیزی در این خصوص دریغ ننمودم
      والعاقبه للمتقین

      1. سلامی دوباره
        اولاً گفتید که” ما رئیس جمهور سابق را به انحراف متهم کرده ایم”
        منظور من خود شخص شما نبوده بیشتر هدفم جبهه پایداری بوده که در متهم کردن دولت قبل به انحراف می توان یک مثنوی صد من کاغذ نوشت!امیدوارم ارتباطتون با این جبهه( نه لزوما ارتباط تشکیلاتی بلکه حداقل ارتباط فکری با این جبهه) را منکر نشوید اما بعد از نوشته هایتان با تحقیقی که در آرشیو وبلاگتان کردم دیدم هی همچین خیلی هم بیراه نگفتم انجا که میگید:
        “بدون شک با ورود تمام قد عناصر انحراف و فتنه برای ضربه زدن به رکن رکین ولایت فقیه به بهانه انتخابات ریاست جمهوری ، باز هم شاهد حضور حماسی جوانان حزب الله همچون سال ۸۴ در ستادهای گفتمان مقاومت و پایداری خواهیم بود.” (http://hamed57.ir/?p=1691)یا جای دیگه میگید:
        “ما خوشحالیم چرا که هر چقدر از گفتار و اقدامات لیدر فرقه انحرافی بیزاریم ولی دلیل نشد که تمامی اقدامات ارزشمند و جهادگونه دولت را نادیده بگیریم”(http://hamed57.ir/?p=1263)
        شما که مدعی حمایت از رهبری هستید میشه بگید که این عناصر انحراف و لیدر انحرافی چی هستند که شما دنکیشوت وار دارید بهش حمله میکنید؟
        امیدوارم ارتباطتون با جبهه پایداری رو منکر نشید!
        انتخابات سال ۹۲ هم نشون داد زمانیکه احمدی نژاد بین شما نباشه شما(گفتمان مقاومت) نزدیک ۵ میلیون رای میاره! برید کلاهتونو قاضی کنید و نتایج شکستتونو بررسی کنید! لابد اینم تقصیر لولو انحرافیست!!
        شما(منظورم افرادی نظیر جبهه پایداری ) با انتخاب اشتباه جلیلی از اول چون ان بنده خدا ظرفیت رئیس جمهوری و رای آوری هم نداشت دچار توهم شده و انتخابات را به دوقطبی سازش و مقاومت تبدیل کردید! واقعاً روتون میشه بیاید نتایجشو بررسی کنید! شما این گفتمانو سوزوندید! الان باید بگید و اعتراف کنید که این گفتمان یعنی مقاومت شکست خورده!
        بهتون پیشنهاد میدم برید آن تکه از فیلم مختار که مهلب با انداختن شک در دل دشمن و دعوای عرب و عجم کیانو شهید کرد ببینید و با رفتارهای خودتون مقایسه کنید!
        عزیز دلم آن زمان که رهبر معنوی جریان پایداری آیت الله مصباح محمود بیچاره را داشت تقدیس می کرد آقای هاشمی خیلی قبلتر گفته بود محمود منحرفه پس به قول حسین مرعشی آقای هاشمی بصیر زمانه ولی متاسفانه بعدها آقای مصباح چنان در نقشه هاشمی بازی کرد که نگو و نپرس!
        انحراف توهمی بود که هاشمی انداختش تو زمین حزب الهی ها و نقشش گرفت و الحمدالله همینطور پیش بریم محمود را باید به دلیل مقصر بودن در فتنه دار زد تا هیچ کس قدرت رویارویی با زر و زور و تزویر و نداشته باشه!
        خدا رحم کرد روزبه استاندار شد والا اگه امثال محمد علیخانی استاندار میشدند ……..
        درپایان یک سوال دارم امیدوارم به دور از سیاسی بازی جواب بدید!(البته میتونید جواب ندید چون عرصه سیاست عرصه بیان همه حقیقت به صراحت نیست)
        شما به محمود و آیت الله مصباح از بیست چه نمره ای میدید؟ یا به عبارت دیگه خودتونو به کدوم نزدیکتر میدونید؟
        اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک

        1. منظور ما از لیدر جریان انحرافی کسی است که رهبر معظم انقلاب در خصوص وی فرمودند انتخاب ایشان و انتصاب وی به معاونت اولی موجب سرخوردگی جریان حزب الله و طرفداران رئیس دولت دهم می شود!! واقعا تعجب می کنم که شما انتخابات یازدهم را دو قطبی فرض کردید آیا حضور آقای قالیباف در انتخابات را منکر هستید ؟ چرا فکر نمیکنید رقابت درون گفتمانی باعث پیروزی روحانی شد. اتفاقا جبهه پایداری با اصرار به اینکه در انتخابات گزینه جلیلی بهتر از قالیباف است نشان داد باور گفتمانی این مجموعه به مصلحت اندیشی غالب است. در ضمن قیاس شما در خصوص آقای هاشمی و آیت الله مصباح قطعا غلط است همانطور که مقایسه بین دکتر احمدی نژاد و آیت الله مصباح موضوعیت ندارد.

  5. معین توکلی says:

    مرتضی روزبه از دید من چند ویژگی ممتاز دارد که به اختصار بیان میکنم
    ۱) مهمترین ویژگی روزبه ولایی بودن او در عمل ، رفتار و کردار اوست
    ۲) داشتن کوله باری از تجربیات ارزشمند در حوزه مدیریت های کلان در سطح استانی و کشوری
    ۳) مومن و متدین به واقع نه به قول خودش حقه باز دینی
    ۴) اصیل و چشم و دل سیر و دست پاک
    ۵)داشتن ارتباطات عمیق و تاثیر گزار در سراسر کشور و مورد وثوق بودن بسیاری از شخصیت های پرنفوذ و مهم کشور که این ارتباطات می تواند در توسعه استان موثر باشد
    ۶)خاکی و متواضع بودن
    ۷)قدرت تعامل و تحمل بالا در رودررویی با اقشار مختلف مردم و سیاستمداران
    ۸) صبوری بیش از حد
    ۹) شجاعت
    ۱۰) سیاستمدار زبده

  6. سلام
    مطلب شما در شبکه وبلاگی “قیل و قال ” منتشر شد.

    “هجمه به استادار قزوین به چه قیمتی؟”
    با آدرس qiloqal.ir/neveshte/nid:176 در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه نوشت های خوب شما هستیم.
    یا علی

  7. علیرضا مقدمی says:

    اینکه مواضع روزبه و به تبع آن دولت روحانی مورد تائید !!!! امثال حضرت شما نباشد که بسیار جای خوشحالی دارد چرا که ۸ سال تفکراته بی پایه ریشه و مسموم و داعش گونه ی امثاله تو مملکت را به این روز دراورد که ۸۰ سال نیاز به کار مستمر و مدبرانه برای ترمیم گوشه ای از این تخریب هاست و جای تعجب دارد که شما خود را تابع ولایت و رهبری معظم می دانید!! ولی آن زمان که احمدی نژاد تمام قد در مقابل رهبری و فرمایشات ایشان ایستاد نه نوشتید نه گفتید و نه هیچ مدل موضع گیری نکردید؟؟؟ !!! کمی فکر کنید و با خدای خود خلوت

    1. همین رهبری بزرگوار فرمودند خدمات دولت نهم از مشروطه تا کنون بی نظیر بوده است. با ادبیات شما یاد فرمایش شهید والامقام دکتر بهشتی می افتم که خطاب به آمریکا گفتند از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!!

  8. سلام
    کاش کسانی که برأی شما آمار و اطلاعات جمع میکنن. حداقل اینبار. به احترام نوه حضرت امام هم که شده بود. کمی أنصاف به خرج میدادن و دروغ پردازی را کنار میگذاشتن. اگه خواستید آدرس عکسهای موجود رابراتون میفرستم. در ضمن دوست عزیز از خواب بیدار شوید لطفا. انتخابات تمام شده

    1. همانطور که قبلا هم عرض کردم اولا کم و زیاد بودن یک چیز نسبی است لیکن لطفا تصاویری از این جمعیت کثیر!!! منتشر بفرمایید تا با تصاویر در اختیار بنده مقایسه شود.

  9. رودابه امیری says:

    من متاسفم برای جناب استاندار که از جناج اصولگرا به ایشان دیکته میشه و با حمایت این جناح نمیتونه از نیروی متخصص وکارآمد در اداره استان استفاده کند.ای کاش بین مردم باشید و هجمه های آنهارو می شنیدید.مطمین هستم تا انتخابات مجلس آینده دوام نمیارند و ..

    1. حامد کبودوند says:

      اینکه استاندار تا کی دوام می آورند قطعا به نظر وزیر محترم کشور و دولت مربوط است و همچنین عملکرد و کارآمدی ایشان اما مهم اینه که حضرتعالی به چه استناد و مدرکی می فرمایید به جناب استاندار از سوی جناح اصولگرا دیکته می شود و با حمایت این جناح نمی تواند از نیروی متخصص و کارآمد استفاده کرد . واقعا اگر دولت یازدهم به بهره گیری از نیروی جوان کارآمد اعتقاد داشت شما در استان قزوین مدیر کل نه معاون پنج اداره به من معرفی کنید که در این دولت منصوب شده باشند و از جوانان مستعد قزوینی باشند!! شاید همه مدیران کل هم تحمیلی از سوی یک جناح هستند ؟ واقع بینانه و بدون تعصب و نگاه جناحی بررسی کنسد حضور جوانان در مجموعه های مدیریتی در کدام دولت باور و اعتقاد بوده است؟

  10. اصلاح طلب ها بر اساس منافع حزبی و سیاسی خودشون روزبه رو تخریب میکنند عدم هم سو بودن استانداری با دولت صرفا یک بهانه از طرف اصلاح طلب هاست تا اعوان و انصار خودشون رو وارد سیستم کنند خوب معلومه که چرا اینقدر حرص و جوش میخورند چون تنها فرصت جریان فتنه برای برگشتن به فضای سیاسی کشور همین انتخابات اسفند ۹۴ است اما نمی دونند که این مساله قضیه همون شتر د رخواب بیند….. این آرزو رو به گور می برند منتها مشروط به این که آقایان اصولگرا دست از خود خواهی بردارند یک ائتلاف و اتحاد صادقانه با هم داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *