دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط – فرهنگ فساد و فحشا – سعی میکند جوانهای ما را از مابگیرد. کاری که دشمن از لحاظ فرهنگی میکند، یک “تهاجم‌فرهنگی” بلکه باید گفت یک «شبیخون فرهنگی» یک «غارت فرهنگی» و یک «قتل عام فرهنگی» است. امروز دشمن این کار را با ما میکند. چه‌کسی میتواند ازاین فضیلتها دفاع کند؟ آن جوان مؤمنی که دل به دنیا نبسته، دل به منافع شخصی نبسته و میتواند بایستد و از فضیلتها دفاع کند. کسی که خودش آلوده و گرفتاراست که نمیتواند از فضیلتها دفاع کند! این جوان بااخلاص میتواند دفاع کند. این جوان، از انقلاب، از اسلام، از فضایل و ارزشهایاسلامی میتواند دفاع کند. لذا، چندی پیش گفتم: «همه امربه معروف و نهی از منکر کنند.» الآن هم عرض میکنم: نهی از منکر کنید. این، واجب است. این، مسؤولیت شرعی شماست. امروز مسؤولیت انقلابی و سیاسی شما هم هست.
مقام معظم رهبری ۱۳۷۱/۰۴/۲۲

اخیرا در فضای مجازی نامه سرگشاده ای از سوی جمعی از مجموعه های فرهنگی و مردمی قزوین منتشر شده است که نسبت به پروژه حیازدایی در جامعه ابراز نگرانی کرده اند و از اینکه بسیار نرم و خزنده بالاترین گوهر بانوی ایرانی یعنی عفت و حیا در حال استحاله شدن و محو گردیدن است هشدار داده اند.

پروژه حیازدایی که بعنوان یکی از ترند های اصلی جبهه استکبار برای مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته است مستقیما سبک زندگی اسلامی و ایرانی را هدف قرار گرفته و قویاً تلاش می کند هویت ایرانی اسلامی ملت را تغییر دهد.

اینکه دختر مسلمان ایرانی که حتی در مقابل مادر و خواهر خود حاضر نیست عریان باشد در مقابل یک فرد غریبه برای به اصطلاح اپیلاسیون ، کاملا برهنه می شود و برایش هیچ قبح و شرمی وجود ندارد محصول چنین پروژه ای است.

اینکه دختر عفیف و نجیب ایرانی راضی می شود کاملا برهنه گردد در مقابل یک فرد غریبه بواسطه آن است که حرمت و نادرستی چنین اقدامی برایش منتفی شده است و این رفتار بسیار معمولی و عادی جلوه می کند چرا که وی هر روزه با صدها تبلیغ علنی بر در و دیوار شهر خود یا در نمایشگاه های عمومی با دعوت به چنین کاری مواجه می شود و این یعنی نفوذ نرم در ذهن و باور دختر ایرانی.

اما نکته بسیار قابل توجه در خصوص انتشار این نامه و این تذکر دلسوزانه موضع گیری ، واکنش و اقدامات تامل برانگیز برخی افراد است . جالب این است که وقتی چنین تذکری که یکی از بزرگترین پروژه های فرهنگی استکبار یعنی حیازدایی را هدف قرار میدهد به ناگهان صدها سایت و نظر در مخالفت با این تذکر منتشر می شود .

براستی اینجاست که فرمایش مقام معظم رهبری عینیت می یابد که ما با یک جبهه مواجه هستیم دشمن همه جانبه و با پیاده نظام فراوان در عرصه فرهنگی بصورت یک جبهه متمرکز ورود کرده است که در هر اقدامی برخی از مزدوران بی جیره و مواجب خود را فعال می کند.

با مروری ساده در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بالاخص در استان شاهدیم که برخی جیغ می کشند که چرا به این مباحث ورود شده است ؟ مسأله مهمتری وجود نداشت؟ افرادی که به ظاهر ارتباطی با یکدیگر ندارند در بیانی مشترک و ادبیاتی مشابه تلاش می کنند به هر نحوی چه با مسخرگی و لودگی چه با توجه دادن به مباحث دیگر اذهان عمومی جامعه را از واقعیت پشت این تذکر یعنی حیازدایی جامعه منحرف نمایند.

بدون شک بانوی ایرانی چه دغدغه مذهبی داشته باشد و چه نداشته باشد در طول تاریخ همواره مزین بوده است به گوهر حیا و این خصلت بارز بانوی ایرانی هم اکنون به شیوه های مختلف مورد هجمه قرار گرفته است و ضرورت دارد همه کسانی که ارزشهای انسانی را باور دارند در ایران اسلامی هوشیار باشند و عرصه را بر پیاده نظام خودفروخته مرعوب دشمن چنان تنگ نمایند که جیغ های بنفش آنهای به ناله نابودی مبدل گردد

5 Comments

  1. با سلام
    نامه تاسف باری این چند روزه در فضای رسانه های استان قزوین منتشر شد که نظرات گفته می شود:
    فارغ از ارزیابی درست یا غلط بودن این کار(اپیلاسیون) به موضوع می پردازیم:
    ۱) چرا اسامی افراد یا نهادهایی که نامه را منتشر کردند منتشر نشده؟ این کار هیچ دلیلی ندارد مگر این که بگوییم یک عده بی هویت این کار را کرده اند؟ باید مشخص شود چه افرادی این نامه را امضا کرده و چند درصد استان این ادمها می باشند؟
    ۲) یک موضوع عادی و زنانه که در جامعه شهرت دارد چرا باید توسط عده ای بی هویت دستکاری و ذهن جامعه را مخدوش نماید؟ ایا رواست بیاییم انقدر سخت گیری کنیم و مساله را علنی کنیم. مثالی بزنم: آیا رواست که بیاییم نسبت به استخر بانوان و حمام زنانه هم موضع گیری کرده و آن را عامل بی حیایی بدانیم و فردا به رئیس اتحادیه آبگرم ها نامه بزنیم که آقا چه نشسته اید که چوب حیا به جامعه زده شد؟
    ۳) آیا افرادی که نامه را نوشتند تا به حال به آن جا رفته اند و دیده اند که چه می گذرد که چنین موضعی گرفته اند؟ آیا زمانی که یک زن توسط پزشک وضع حمل میکند و پزشک کل شرمگاه و … را می بییند حیا در جامعه رخت می زداید؟
    ۴) نگارنده مطالب طوری راجع به حیا و عفت زن ایرانی صحبت می کند که انگار در جامعه زندگی نمی کند؟ به نظر من الان اکثر جامعه ایرانی هنوز حیا دارند(طبق نظر من همان زنی که اپیلاسیون می کند هم با حیاست) اما اگر با عینک نگارنده به مسأله نگاه کنیم ماجرا متفاوت خواهد بود! من از نگارنده که گویا ارتباطی هم با نهادهای فرهنگی و … دارند بپرسم که آیا آماری از رابطه جنسی نامشروع و سن آن در کشور و استان دارند؟ آیا آماری از وضعیت خیانت به همسران دارند؟ ( البته خود من هم آمار رسمی ندارم) اما آماری در سایت تابناک هست که اینم لینکش(http://www.tabnak.ir/fa/news/423952/%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86) آیا نگاهی به این آمار تکان دهنده ذهن هیچ انسان آگاهی را به خطر نمی اندازد؟ برادر من برای آمار گرفتن خیلی سخت نیست! به بالا پشت بام منزل برو و تعداد دیش ها را بشمار! کلیپ لامپ را جند نفر تو ایران دیدند؟ مردم ما فاطمه گل بهتر میشناسن یا خانم شیرزاد؟ نتیجه همه حرفهای من این است که اوضاع جامعه انقدر که شما هم میگید گل و بلبل نیست و زن ایرانی(طبق عینک شما) آن چنان نیست!!! البته دختران پاک فراوان داریم که در هیئات و شب قدر و اعتکاف حضور دارند! ( شاید بعضی هاشون اپیلاسیون هم بکنند! شاید به تماشای بازی والیبال هم بروند! شاید با پسرخاله و … هم دست بدهند ) اما سبک زندگی شان همین است و با بگیر و ببند هم حل نمی شود. آقای محترم آن خانم که میره اپیلاسون یا دوست داره بره والیبال ببینه(و به قول سردار نقدی ارزش زن ایرانی به حضور در آزادسازی قدس است) در سر همین کلاسهای مدارس جمهوری اسلامی درس خوانده! همین کشور در نه سالگی چادر نماز براش خریده و جشن تکلیف براش گرفته! صدا وسیمای ما براش پخش شده! کتاب دینی مارو خونده! اما چرا چرا و چرا؟ تو رو خدا مثل دایی جان ناپلئون کارو گردن استکبار و … نندازیم! شاید یک درصد مشکل از ماست! چرا در سوئیس (که نه مسلمونه و نه ولایت فقیه داره نه شورای نگهبان و نه و نه و نه …) آمار جرم و جنایت کمتر از ماست؟
    ۵) به نظر من زن ایرانی می تواند به تماشای والیبال برود و ارزوی ازادسازس قدس هم داشته باشد! تماشای والیبال ارزش اورا کم نمی کند! حالا یکی هم دوست ندارد در ازادسازی قدس شرکت کند(به همان اندازه نمره اش تغییر میکند)
    ۶) این اقایونی که این موضوعاتو مطرح میکنن فقط دنبال خشن نشون دادن اسلامند!(بیشتر توضیح نمیدم)
    ریشه مسائل این جنگولک بازیا نیست

    1. دوست محترم!!
      اولا نویسندگان این نامه کاملا مشخص و امضای همگی آنها برای گیرندگان نامه معلوم و محفوظ است و اتفاقا آنها بر خلاف شما که جرات و شهامت این را ندارید که حتی اسم و هویت خود را در نظر خود بیان کنید اینقدر عزت نفس داشته اند که شخصا پای نامه خود را امضا کنند ولی چون شما هنوز آداب یک نامه سرگشاده را نمی دانید طرح اشکال می کنید، ثانیا این اقدامی که شما در راستای پروژه حیا زدایی بسیار عادی و عرف می دانید یک حرام شرعی است که قطعا زیبنده بانوی عفیف مطلع نیست و تنها از سوی امثال حضرتعالی تلاش می شود عادی جلوه داده شود و نهایتا در بی اطلاعی جنابعالی همین بس که مراجعه بیمار به یک پزشک که می تواند با اعتماد اسرار خصوصیش را به وی بیان کند و یک اتفاق است را با یک عمل قبیح یمقایسه می کنید .
      در ضمن بر اساس همین آمار و گفته های شماست که سبک زندگی بانوی ایرانی مورد هجمه مزدوران بی جیره و مواجب دشمن قرار گرفته و هرگونه روشنگری برای مقابله با عادی سازی این اقدامات قبیح با جیغ بنفش امثال حضرتعالی مواجه می شود

      1. سلام آقای کبودوند اینکه نویسندگان آن نامه مشخص وامضا آنها معلوم است برای شما معلوم است ما که نمی دانیم کی هستند وچه کاره اند. اگر هم آن فرد در قسمت نظرات اسمش را نوشته یک دوست دلیل بر این نمی شود که شهامت ندارد. شما از کجا می دانید که ایشان شهامت ندارد. پس هر کس که اسم غیر واقعی جایی می دهد بی شهامت است یا مشکل جای دیگری است ؟
        پروژه اصطلاحا حیا زدایی به قول شما آیا فقط مختص به اپیلاسیون خانمها است یعنی ما همه مشکلاتمان حل شده فقط این مشکل مانده که به لطف دوستان اگر حل شود جامعه ای عاری از بی حیایی خواهیم داشت .
        کمی منطقی باشید برادر عزیز . بهتر است اول از خانم محترمتان سوال کنید وقتی آرایشگاه می روند تا بحال دیده اند که خدمات اپیلاسیون انجام شود یا خیر. ایشان حتما تایید خواهند کرد . بعد هم کسی را با زور نمی برند که بیا برایت این کار را انجام دهیم . هر کس اختیار دارد و دوست دارد با بدن خودش هر کاری می خواهد بکند به ما چه ارتباطی دارد یه خانمی دوست دارد برود آرایشگاه به آرایشگاه بگوید اینکار را برایش انجام دهد. این هیچ چیز وحشتناک و عجیبی نیست . از دیر باز از قدیم به روشهای مختلف این کارها انجام می شده نمی دانم حالا چرا اینقدر مهم شده. مطرح کردن این کارها به صورت علنی فقط و فقط باعث ایجاد خوراک طنز در جامعه می شود . یعنی قزوین مشکل دیگر ی نداشته فقط مشکل اپیلاسیون خانمها بوده که از نماینده مجلس گرفته تا فعالان فرهنگی نگران خانمها شده اند. کسی که بخواهد غربزده شود بدون اپیلاسیون هم می شود. پس بروید استخرهای سطح شهر و ماساژورهای آقایی که آقایان را هم ماساژ می دهند را از کار بیکار کنید چون بالاخره آنها هم به اندامهای مردان دست می زدند و خلاف شرع است . تو رو خدا حتما خانم خودتان را یکبار برای ماساژ به یک استخر بفرستید حضورا” ملاحضه کنند خلاف شرعی انجام می شود یا خیر؟ خواهش می کنم اینقدر موضوعات پیش پا افتاده را بزرگ نکنید و به مشکلات بزرگ توجه کنید مشکل اعتیاد جوانان شهرمان مشکل فحشاء که دامن دختران نوجوان را هم گرفته مشکل بی اخلاقی و بی ادبی را حل کنید به خداوندی خدا از ۳۰ سال پیش هم در آرایشگاه ها اپیلاسیون انجام می شد. برداران نگران زنان جامعه مشکلات زنان جامعه چیزهای مهم تری هم هست برای آنها هم نگران باشید.
        اسم بنده الهام کیانی است حرفی هم نزده ام که نگران باشم

        1. سرکار خانم کیانی بزرگوار!! اینکه نویسندگان نامه برای شما مشخص نیستند طبیعی است و اگر به یکی از گیرندگان نامه مراجعه کنید قطعا می توانید امضای افراد ذیل انرا مشاهده نمایید. اما در خصوص پروژه حیازدایی که یک از ترندهای بیست ساله غرب علیه نفوذ ایران است اتفاقا مشکل با این نگاهی است که شما اشاره کرده اید ، یکی از دغدغه های نویسندگان این نامه ، اگر متن انرا خوانده باشید این است که چرا یک فعل حرام براحتی در سطوح عمومی شهر تبلیغ می شود و کسی هم ناراحت نمی شود . بدون شک در یک کشور اسلامی از ابتدا دشمن نمی آید فروش مشروبات الکلی را علنی تبلیغ کند ولی با عادی سازی اقدامات حرام بگونه ای پیش می روند که فردی مثل جنابعالی می فرمایید موضوعات پیش پا افتاده را بزرگ نکنید . ما حرام کم و حرام زیاد نداریم وقتی اعتیاد و فحشا دامن دختر نوجوان را می گیرد که حیای او رفته باشد و حیا هم یکباره از بین نمی رود در ضمن قریب به اتفاق نویسندنگان این نامه بانوان مطلع و فرهیخته ای هستند که می فهمند اگر جلوی اینگونه اقداماتی که به زعم شما پیش پا افتاده گرفته نشود طلاق ، اعتیاد و فحشا عاقبت فرزندانشان خواهد بود. مطمئن باشید کسی بی ادب و بی اخلاق می شود که بی حیا شده باشد و برای بی حیایی دشمن بسیار صبورانهو آهسته گام بر می دارد. وقتی دختر نوجوان ایرانی باور کند می تواند در مقابل یک غریبه کاملا برهنه شود برایش عادی می شود که مناظر عمومی هم نیمه برهنه باشد. من فکر می کنم اگر شما بجای مصداق به اصل مسأله یعنی روش های نرم حیازدایی توجه کنید به گونه دیگری نتیجه گیری خواهید کرد چرا که اپیلاسیون و یا ماساژ یک مقوله است و برهنگی کل!! بدن مقوله ای نسبتا جدید. آرایش و زیبایی و نظافت حق طبیعی هر انسانی است ولی حریم خصوصی و شرم و حیا هم امری است انسانی قبل از آنکه اسلامی باشد .
          در پایان اگر آن دوست محترم هم شهامت داشت نام خود را بیان می کرد چرا که او هم حرفی نزده بود که نگران باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *