موضوع شفافیت و ضرورت شفافیت در موضع گیریها بحث جدیدی نیست و چه بسا آنقدر تکرار شده که ملال آور هم می نماید ولی با آنکه خیلی ها شعار و پُز آنرا می دهند ولی در عمل شاهد چیز دیگری هستیم فلذا جا دارد یکبار دیگر به آن پرداخت.

در جامعه سیاسی و حتی مطبوعاتی شهر ما خیلی ها خود را اصلاح طلب می نامند و هستند کسانیکه خود را منتسب می کنند به اصولگرایان . اما افتراقات و تفاوتهای این جریانات و وجه تمایز آنها را نمی دانند و یا نمی خواهند بیان کنند و چون این مرزبندی ها در شهر و استان ما شفاف نیست کم نیستند کسانی که از واژه های زیبای اصلاح طلبی و اصولگرایی حداکثر سوء استفاده را می نمایند.

عده ای مدعی اصلاح طلبی ، روشنفکری و انتقادگری هستند اما  نمی گویند اصلاح چه چیزی؟ انتقاد به چه منظوری؟ و البته عملکرد و موضع گیری آنها با ادعایشان به صراحت گویای اعتقادشان به این موضوع است.!! و در مقابل عده ای خود را منتسب به اصولگرایان می کنند و خود را از سینه چاکان اصول معرفی می کنند ولی کدام اصول ؟ کدام ارزش؟ و صد البته آنها نیز عملکردشان گویای اعتقاد بارزشان است هر چند ادعای دیگری داشته باشند.

بد نیست جامعه مجازی قزوین که بیش از ۵۰۰ عضو فعال دارد از این مدعیان در قالب مطالباتی بخواهد خیلی شفاف و روشن موضع گیری خود و اقدامات و عملکرد خود را بیان نمایند تا شاهد آن باشیم که ادعاها به چه میزان از شفافیت برخوردار است.

7 Comments

  1. امير رجبي says:

    حاضری در موردت شفاف سازی کنم؟
    کم خیلی چیزی ها ازت می دانم هی
    ———————
    شفاف سازی خود فرد انجام می دهد اگه علاقه دارید در خصوص بنده روشنگری نمایید بفرمایید اگه صحیح بود من باید خودم را اصلاح کنم و اگر دروغ بود …..
    حامد کبودوند

  2. امیر رجبی says:

    نگی نگفتم بهت گفتم که من ازت اسناد فراوانی دارم
    حالا اگه خواستی معذرت خواهی کن ببخشمت و اسناد آن را افشا نکنم
    حالاگفتم بهت
    ————————
    آنرا که پاک است از حساب چه باک است.
    حامد کبودوند

  3. خدا به دادت برست که با بیت المال مردم را فریب دادی و شدی نماینده شورای شهر و در این مدت قدم از قدم بر نداشتی
    ——————-
    من قبل از شورای شهر در بخش خصوصی فعالیت می کردم الان هم همین طور با کدام بیت المال مردم را فریب دادم؟
    حامد کبودوند

  4. شفافیت شعار قشنگی است چراایرانی ها فقط بلدند شعار بدهند؟جناب آقای کبودوند! فعلا که دور،دور هم طیفی های شماست. مگر هم طیفی های فرصت بیان عقاید می دهند؟مگر اصولگراهای گرامی تاب تحمل دگر اندیشان را دارند؟همین سر دبیر محترم! هم طیف شما به خاطر دفاع از ولایت فقیه هتاکی وپرده دری نکرد؟ چرا شما وامثال شما نقد را برنمی تابید؟ سخن از مشخص نمودن مزر بندی ها کردید. اگر کمی دقت کنید،لااقل می توانید ببینید با وجود آنکه اکنون جلوی تنفس اصلاح طلبان را گرفته اند؛اما باز موضع را روشن کرده ا ند.
    —————–
    از کی تا حالا ایشان هم طیف ما شده لا اقل من و مجموعه رایحه خوش تاکنون یک نشست مشترک هم با ایشان نداشته. ما همین مطالبه را داریم که افراد شفاف عقاید و نظرات خود را بیان کنند و نفوذی ها رسوا گردند مثل بعضی افراد که عنوان اصلاح طلبی را یدک می کشند ولی اصلاحی در کار نیست.
    حامد کبودوند

  5. امیر رجبی says:

    متاسفم برای کسانیکه شهامت اظهار نظر با نام خودشان را ندارند ولی ماهیت شان برای همه روشن است
    ——————
    آقای امیر رجبی در تماسی که با من داشتند بیان کردند مطالبی که در قسمت نظرات به اسم ایشان منتشر شده مربوط به ایشان نبوده و نشانه ضعف و حقارت فرد نویسنده است که با نام ایشان مطالبی را بیان کرده اند.
    بنوبه خودم از این شفاف سازی آقای رجبی تشکر می کنم
    حامد کبودوند

  6. متاسفانه بعضی افراد جهت رسیدن به اهداف خود حاضرند تمام ارزشها را زیر پا بگذارند . اینها بدترین ضربات را به اصول و ارزش ها می زنند .و در هر طیف و عنوانی هم هستند . ایکاش می شد سره را از ناسره تشخیص داد .

  7. امیر رجبی says:

    این هم نمونه جنگ زرگری شما و عوامل فتنه در قزوین هست. مگر در ایران یا قزوین فقط یه نفر امیر رجبی هست اصلا همین نگاه انحصاری و تنگ شما ادم های کوتوله ما را به این بدبختی کشانده است بی سواد برو تو گوگل بزن ببین چندتا رجبی داریم .تو هم مثل مدیرکل ارشاد خوب بلدی با فتنه گران پشت پرده بسازی و جلو بهشون فحش بدی؟ دست بردار حامد
    ———————
    گویا متوهم بودن در برخی مسری است در کوته فکری و تنگ نظری نویسنده این نظر همین قدر بس که که فکر می کنند اگر امیر رجبی به من زنگ بزند پشت پرده با من ساخته. امیر رجبی در تماس با من اعلام کرده اگر فردی با عنوان امیر رجبی مطالبی می نویسد او نیست حالا می خواهد هر امیر رجبی دیگری باشد و این یعنی شفافیت ولی برخی جرات این هم ندارند
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *