چندی پیش اساندار قزوین در سخنانی قریب به این مضمون گفته بود در میان هنرمندان و خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی برخی شایسته این عنوان نیستند و باید حساب آنها را از دیگران جدا کرد که البته با انتقاد و موضع گیری خاص برخی مواجه شد.

چند روز گذشته نیز شاهد نشست به اصطلاح هم اندیشی مدیران مسوول وسردبیران نشریات محلی و یرخی خبرنگاران با مدیرکل ارشاد قزوین بودیم که به گفته حاضرین این نشست محل رد و بدل الفاظ رکیک و اعمال سخیف توسط برخی بوده است.

با این تفاسیر و تفاصیل مطرح شده در نشست مسئولین مطبوعاتی استان مرجع ضمیر استفاده شده از سوی استاندار قزوین براحتی قابل پیدا شدن است و همچنین صحت انتقادات برخی فعالان مطبوعاتی !!!

3 Comments

  1. برخی را با رنگ سبز نوشتی اما محض اطلاع اون کسی که دهان گشادش را باز کرد و به ناموس دیگری دشنام داداز مدافعان حریم ولایتتان بو.د که از قضا دردانه استاندار و ابنوش هم هست
    —————–
    شما چرا به خودتون گرفتید. از قدیم گفتند چوب را که برداری گربه دزده فرار میکنه.
    از نظر من برخی فقط استفاده ابزاری از عنوان مطبوعاتی خود می کنند حالا منتسب به هر طرف باشند.
    حامد کبودوند

  2. دنیادیده says:

    فکر می کنم این عنوان والی قبله عالم در خصوص برخی که شایسته نیستند به همان هایی بر می گردد که چندی پیش نشریه برگزیده بسیج شدند و مدتها از شیخ خوردند و مدحش را نوشتند و پادویی قوامی کردند و در خانه داوود محمدی سینی چای و شیرینی دست گرفتند و بعد هم شدند مدیحه سرای آقای اسلامی. فکرش را کرده اید که اینها چه نسبتی دارند با شهدا و شما ارزشی ها؟ اصولشان چیست؟
    —————–
    اتفاقا همونا از عبای شکلاتی نوشتند ولی به کسای دیگری هم برمیگرده که ادعای روشنفکری و انتقاد حق مردم است دارند ولی اینگونه رفتار می کنند.
    حامد کبودوند

  3. با سلام
    سخنان آقای استاندار در مطبوعات و رسانه ها بازتاب زیادی داشت و به مضاق خیلی ها خوش نیومد.
    ولی کسانی که در این حرفه ها مشغول هستند یا در ارتباط با اینها هستند به وضح میدانند که چه بسیار هستند که از این عناوین و ابزارها سوء استفاده میکنند.
    که البته به نظر من با عرض معذرت از سایر دوستان به اصطلاح گرگهایی هستند در لباس میش!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *