داستان حضور کروبی و حواشی آن در قزوین به نظرم اینقدر بی ارزش و ناچیز است که ترجیح دادم چیزی در خصوص آن ننویسم .البته  در کنار این حضور  دروغها و ناسزا گویی های یک وبلاگ بی نام و نشان و درج چند عکس و نسبت دادن این تجمع به برخی از مسئولین استانی هم مزید بر علت شد  .

البته از وبلاگی که نویسنده آن جرات معرفی کردن خود را ندارد جز این هم انتظاری نیست ولی جای تاسف اینجاست که وبلاگی که آنهم متاسفانه بی نام و نشان است در اقدامی دور از اخلاق و منطق  نویسنده وبلاگ حامی کروبی را یکی از عکاسان جوان و فعال شهر معرفی کرده است .در حالیکه با شناختی که از این عکاس توانمند دارم بدون شک این تهمت یک اقدام ناشایست و دور از اخلاق و ناپسند است

ایکاش اخلاق در حوزه فناوری اطلاعات و دنیای مجازی آنقدر توسعه پیدا کرده بود که اینگونه با عرض و آبروی افراد بازی نمی شد.

1 Comment

  1. حامد خان سلام
    با تشکر از بازدید شما از وبلاگ ما ذکر چند نکته درباره پستی که در پاسخ به مطلب ما آپ نموده بودید لازم به یادآوری است:
    خواهشمند است از افرادی که مسبوق به سابقه اند حمایت نکنید.صرف برادر زاده حاج حسین بودن دلیل حمایت شما از وی نمیشود برادر.
    ضمنا شما که در آن صحنه حضور نداشتی نمی توانی راجع به این موضوع اظهار نظر کنی. مطلب بعدی اینکه وبلاگی که شما آنرا حامی کروبی می خوانی وبلاگی است که کاملا ضد نظام و مسئولین است و در آخرین پست خود هم مسئولین را تهدید به لو دادن و بیشرمانه تر و وقیحانه تر از همه تهدید به محاکمه نموده و به این افراد مخلص که زندگی خویش را وقف دفاع از ناموس و امنیت آحاد مردم این کشور نموده اند انگ اغتشاشگر و شورشی زده است .
    حال شما چگونه از چنین افرادی حمایت می کنید و فقط به ایشان لفظ حامی می دهید .
    خواهشمندیم برای اینکه بیش از این از چشم دلسوزان و مردم انقلابی استان نیفتید دیدگاههای خود را هرچه سریعتر اصلاح نمایید و برای جلب نظر عده ای که به گفته رهبری صفرند و اصلا ارزشی ندارند چهره انقلابی خود را تخریب ننمایید.
    از شما دعوت می کنیم به آرمانهای امام و رهبری بازگردید و از اینگونه افراد هرچه سریعتر فاصله بگیرید.
    دوستدار شما منتظر(وبلاگ انتخاب برتر)
    ———————-
    اولا من برای جلب نظر کسی چنین مطلبی را ننوشتم بلکه بنا به اصول و ارزشهای اعتقادی که بر آنها راسخم می گویم تهمت روا نیست. شما نیز مانند خیلی از مطالب دیگر وبلاگتان از اعلامهای غیرمستند خوددداری نمایید. در ضمن محتویان و نویسنده وبلاگی که آن مطالب و نظرات را نوشته بود در نظر من آنقدر ناچیز است که هیچگاه وقعی برای نوشته هایش نگذاشته ام با آنکه در اکثر مطالبش نسبتهای ناروا به داده است فلذا توصیه می کنم برخلاف چنین وبلاگهایی با صراحت و شجاعت و با نام و عنوان رسمی مطالب خود را منتشر کنید تا مخاطبانتان اطمینان و اعتماد بیشتری پیدا کنند.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *