دیروز در بیست و هشتم صفر مطابق با روال سالهای گذشته مجلس عزای پیامبر رحمت (ص) و سبط اکبر(ع) در منزل یکی از اقوام در تهران برگزار شد ولی امسال یک موضوع جالب نقل زبانها بود .یکی از میهمانان که از اقوام نزدیک هم بشمار می آید و برادر دو شهید هم می باشد تعریف می کرد در هفته گذشته از بنیاد شهید با منزل مادر ایشان که مادر دو شهید گرانقدر هستند تماسی گرفته می شود و عنوان می گردد مادر جان بمناسبت دهه فجر قصد داریم برای دیدار منزل شما بیاییم که پیرزن در جواب می گوید من تنها هستم و فرزندانم هم سر خانه زندگی خود هستند و توان پذیرایی ندارم فلذا نیازی نیست تشریف بیاورید اما دوستان بنیاد اصرارمی کنند لازم نیست شما به فکر پذیرایی باشید ما میائیم شما را ببینیم یک چایی می خوریم و می رویم و بدین ترتیب قرار قطعی می شود . روز موعود دو نفر زنگ منزل پیرزن را زده و اعلام می کنند ما از بنیاد آمده ایم ، در باز می شود و آنها بالا می آیند با احترام از مادر شهید می خواهد بدون تکلف روی صندلی خود بنشید و آنها بساط چایی را خود به راه می کنند پس از مدتی دوباره زنگ به صدا در می آید و یکباره پیرزن با سیمای نورانی مقام معظم رهبری مواجه می شود که به منظور تفقد از او به منزلش آمده بودند .

فرزند پیرزن که این موضوع را از زبان مادر خود نقل می کرد ادامه داد حضرت آقا ساعتی چند در منزل ما بوده اند و پس از پذیرایی با یک چای ساده و تقدیم هدایایی به این مادر شهید که از فرط خوشحالی در پوست خود نمی گنجید منزل او را ترک کردند . محافظان آقا به این مادر شهید یادآور می شوند  مقام معظم رهبری از تمامی خانواده های معظم شهید در تهران که ۴ و ۳ فرزند خود را نثار انقلاب کرده اند شخصا دیدار داشته اند و حالا به خانواده هایی که ۲ شهید تقدیم کرده اند سر می زنند. ما یک هفته است منزل شما و رفت و آمد ها را برای مباحث امنیتی زیر نظر داشته ایم ما را حلال کنید.

دیروز این دقت نظر و حضور بی تکلف مقام معظم رهبری در منازل خانواده معظم شهدا ورد زبان همه میهمانانی بود که در مراسم عزاداری شرکت کرده بودند.

خداوند رهبر محبوب ما را از گزند بد اندیشان و کوته نظران محفوظ دارد.

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *