امروز جلسه شورای شهر با حواشی قابل توجهی مواجه بود. دستور اول جلسه طرح موضوعات قابل بیان در نشست آتی اعضای شورا و استاندار قزوین بود که یکی از اعضای محترم که بیان و رفتارش همواره از دلسوزی ایشان برای مردم حاکیست با بیان اینکه استاندار قزوین از بدو ورود تا کنون هیچ کاری را برای استان انجام نداده اند همه تلاشهای دولت در استان را نادیده گرفتند. بالطبع ضمن رد ادعای ایشان گفتم ندیدن دلیلی بر نبودن نیست و بهتر است ایشان بگونه ای عمل کنند که در زمین فرصت طلبان بازی نکنند این موضع گیری من  با واکنش یکی دیگر از اعضا مواجه شد که اگر دخالت ریاست شورا نبود شاید بحث بیشتر طول می کشید. البته با آنکه این عضو محترم در حمایت از صحبتهای همکار محترم شورا با ادله نادرست سعی کردند صحبتهای مرا زیر سوال ببرند ولی کاملا معلوم بود که بی اطلاعی برخی از مسائل استان و ادعاهای عجیب و غریبشان شهر و استان را به کجا می برد. اینگونه دوستیها و دلسوزیها مرا یاد ضرب المثلی می اندازد که ….

در انتخابات هیأت رئیسه شورا داوطلب نشدم

اما  نکته جالب دیگر انتخابات هیأت رئیسه شورا بود. هرچند اپوزیسیون دونفره ای که بعد از رحلت مرحوم مرادی در شورا شکل گرفته تلاشهایی کرد اما همانطور که پیش بینی می شد ریاست و نایب رئیسی و سخنگویی شورا تغییر نکرد ولی با عدم داوطلبی من برای عضویت در هیأت رئیسه ۴ داوطلب اعلام آمادگی کردند که نتیجه حضور دو عضو شورای شهر که سابقه حضور در دو دوره را داشتند در هیأت رئیسه بود و همانطور که قصد داشتم با این عدم حضور وزن و میزان نفوذ عضوی که بسیار در تلاش است تا خود را موثر نشان دهد معلوم شد.

البته در انتخابات کمیسیون عمران هم شرکت نخواهم کرد تا نتایج حضور یا عدم حضور من در ارکان شورا معلوم شود. امیدوارم وظیفه نمایندگی مردم را درست انجام دهم ولی از فضای شورا دارم خسته می شوم

6 Comments

  1. آیا اگر در انتخابات هیات رییسه کاندید می شدید بهتر نبود ؟ چشم اصولگرایان به شما دوخته شده است و از شما انتظار دارند . درست است که تنها هستید ولی آیا درست است کتار بنشینید و کار را به آنهایی که به اندازه شما نه انرژی دارند و نه قابلیت و تعهد بسپارید
    ——————
    بعضی وقتها عدم حضور باعث روشن شدن نقش و میزان تاثیر می شود
    حامد کبودوند

  2. اشتباه شماا ین بود که وقتی مسوولیتی نداشتید خیلی راحت دستاورد مدیران اجرایی گذشته را احاله به فساد و.. میکردید تا اینکه کار افتاد دست خودتان و تازه فهمیدید همان مدیرانی که به راحتی علیه شان حرف می زدید با چه مصیبیتی کا را جلو می برده اند الان هم بازده کاری شما در این مدت چیز در خوری نبوده وبیشتر به حواشی مشغول بودید وقتی تصویر شما را در جای دیدم که رفته بودید تبریز با خودم فکر می کردم این انسان منتقد که دست به انتقادش برای همه باز بود و از کیسه شهید برای انگیزه هایش هم خرج می کرد الان واقعا چه حسی دارد از این بی خاصیتی ها که امروز این مطلب شمار ا خواندمالبته اکالی ندارد چون پاسخ این مطلب را هم با چند سفسطه و… می دهید اما یادتان باشد منبعد وقتی از کس یانتقاد کردید یواشکی یک نیشگون هم از خودتان بگیریدکه صلاحیت شورا و عرضه اش را نداشتید اما بر صندلی آن تکیه زدید
    ——————
    اولا من هرگز از کیسه شهدا خرج نکرده و نخواهم کرد. ثانیا قبل از ورودم به شورا کسی را به فساد احاله نکرده بودم و این مصداق بارز دروغگویی و تهمت زنی از سوی شماست. ثالثا میزان تاثیر و کارایی من در شورای شهر و دیگر مسئولیتهای اجرایی را مردم و مراجعین می دانند و من افتخار می کنم توان و عرضه و صلاحیت اینرا داشتم که مورد اعتماد مردم باشم.
    حامد کبودوند

  3. کارمند شهرداری says:

    سلام .
    ببخشید مگر دیگر اعضای شورای شهر از اصولگرایان نیستند ؟
    ——————
    تفاوت نگاه در شورا سیاسی نیست
    حامد کبودوند

  4. سلام
    حامد آقا نمیتوانی مطالبت را روشنتر بنویسی ؟
    مثلاً اینکه “یکی از اعضای محترم که بیان و رفتارش …” یعنی چه ؟ خوب این عضو محترم کیست؟ شاید این وبلاگت برای عوامی مثل ما نیست!
    راستی اگر از فضای شورا خسته شدی ، خسته نباشی
    ———————–
    مخلص محمد آقا
    چون اکثر خوانندگان وبلاگ ما مثل شما سریع میگیرند ما به همین مقدار بیان اکتفا می کنیم
    حامد کبودوند

  5. سلام
    شنیدم میخوای واسه مجلس کمکم کاندیدا بشی
    اگزر هم حاشا کنی عیب نداره
    به هرحال آینده به خوبی حقایق رو نشون میده
    ——————–
    البته که آینده مشخص کننده خیلی چیرهاست ولی اگر آنگونه که شما ادعا می کردید نبود چی؟؟!!
    حامد کبودوند

  6. جناب مهندس سلام
    بابا من شما را به جان این شاغلام بفرمائید این بابا یا خانم که هم شما میداندید هم محمد عمو که شما مخلصشان هستید میداند هم همه مردم کیست بدهیم بروبچ حیثیتش رابریزند کاری ندارد مگه بابا جان همین شیرازی نبود دیدید که سناریو براش چیدند اندازه فیلم نجات سرجوخه رایان .
    اگر با ایشان مسئله حل است که هیچ اگر حل نیست بفرمائید هرکاری لازم است مای عوام انجام دهیم شما درشورای شهر بمانید به جان شما تبریز که تشریف برده بودید نظر عالی رسید اردبیل وارومیه وزنجان ووووو را هم سر راه دیدی جقدرمازحمت کشیدیم قزوین را همانند دوره عباس میرزا دست نخورده تحت نظارت حکیمانه شما با همه اشکلک آمدن این آقایان حفظ کردیم شما را به خدا بمانید التماستان میکنم بالاخره خسته شوید وبروید میترسیم یک بی فرهنگی بیاید عتیقه های شهرمارا از تمام چال چوله هاش گرفته تا خیابنها ( آقا دید همین مهندس نصرتی زد پیست فرمول یک سرتک را داغان کرد که درزمان مدیریت شما با این همه زحمت ساخته بودید) ومدیران زحمتکش دستخوش تغییرات احتمالی قراردهد .
    ——————–
    حالا از عوامی شماست یا صلاح است که خود را به عوامی بزنید نمی دانم ولی بهرحال بلوار شهید لشکری (سرتک) در شورای دوم که برخی از همفکران قدیم شما در آن بودند کشیده شد و در شورای سوم با پیگیری امثال ما در حال اصلاح است.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *