اخیرا آقای محمد درافشانی در وبلاگ خود سوالی از من پرسیده بودند که این مطالب را در پاسخ به آن نگاشته ام.

همانطور که ایشان هم اشاره کرده بودند ممکن است افرادی با سن و سال من از نزدیک ندیده باشند ولی به قول ایشان  استخوان داران سیاسی استان همه می دانند رفتار و منش آقای علیخانی که هم اکنون مورد اعتراض جنبش عدالتخواه دانشجویی قرار گرفته از همان ابتدای انقلاب همین گونه بوده است و از اینگونه اعتراضات کم صورت نگرفته و بقول ایشان برنده نهایی هم معلوم بوده . بطور مثال حتما ایشان بخاطر دارند شهدای بزگواری چون میرسجادی ، شالباف  و تنی چند از رزمندگان اسلام بواسطه انتقاد از عملکرد آقای علیخانی در سالهای ابتدای جنگ تحمیلی به دستور مستقیم و پیگیری شخص آقای علیخانی از سپاه پاسداران اخراج شدند و حال پس از گذشت ربع قرن حکم برائت و بر حق بودن اعتراضات این افراد صادر شده است.

جناب آقای درافشانی ممکن است به قول شما نتیجه این اعتراضات مشخص باشد ولی شما که افراد بی دین و ریاکار را خوب می شناسید و تشخیص می دهید! و حتما به جهان باقی اعتقاد دارید، فکر می کنید در آن سرا نیز همین نتایج حاصل می شود؟ بلاشک کسانی که براحتی آبروی شهدا و رزمندگان اسلام را خدشه دار می کنند ، چند دانشجو برایشان عددی نیست؟

بله! می شود با مظلوم نمایی و وارونه جلوه دادن مطالب ، نظر خود را به مردم القا کرد ولی مطمئن باشید زمانی خواهد رسید که این اسباب دیگر اثری نخواهد داشت.

اگر شما فقط یک روز خود را جای همسر و فرزندان این شهدا که شخصیت و آبرویشان توسط فرد مورد حمایت شما زیر سوال رفته ، قرار دهید ، می فهمید من چه می گویم.!

اما اینکه گفتم مظلوم نمایی و وارونه جلوه دادن مطالب ، مصادیقش را می توانید ملاحضه نمایید:

حتما از نظر شما این دانشجویان در محوطه محصور قرار نداشته اند و پشت نرده ای تجمع نکرده اند؟

شما که دم از قانون می زنید و مدعی عستید این تجمع غیرقانونی بوده است، از کجا به این نتیجه رسیده اید؟در کجای صحبتهای فرماندار محترم به غیرقانونی بودن این تجمع اشاره شده است که شما و برخی دیگر از حامیان آقای علیخانی به آن استناد می کنید.

وقتی شما در نوشته های خود اشاره به یک جمعیت صد نفره می کنید و حتی عکسهای نشریه تابان بیانگر حضور جمعیتی به مراتب بیشتر از آن است ، صداقت را چه کسی زیر سوال می برد؟

چرا و چطور رنگ و مدل اتومبیلی که شما آنرا به بیت المال نسبت می دهید از پشت و بالا تغییر می کند؟ وقتی یک تجمع دانشجویی بدون منع قانونی شکل می گیرد چه منعی دارد ابزار و سایل دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار بگیرد؟ وقتی شما کارمند حراست دانشگاه که وظیفه پرسنلی وی حضور در تجمعات دانشجویی با هر گرایشی هست را از مسئولین سازمان حج و زیارت می خوانید آیا می توان به دیگر مطالب شما استناد کرد؟

همانطور که قبلا هم گفته بودم اگر قانون به مذاق بعضی ها خوش بیاید درست است واگر اینگونه نباشد حتما غیرقانونی است.

والعاقبه للمتقین

7 Comments

  1. به دنبال حقیقت says:

    مهندس کبودوند با وجود اینکه در مورد خیلی چیزها با شما اختلاف دارم اما در مورد دو موضوع اشتراک داریم یکی جنبا شیخ قدرت علیخانی دومیش در مورد که برای بعضی ها قانون هر جا که به نفعشان است خوب است در غیر ان صورت خیر
    من سنم خیلی قد نمیده ولی تا اونجایی که از قدیمی تر ها شنیدم این جناب شیخ قدرت در همیشه مشکل آفرین بوده است.
    چرا هیچ کس نمی تواند به ایشان بگوید بالای چشم مبارکشان ابروست . آیا شکایت کردن از چند دانشجو برای کسی که گفته بود از رئیس جمهور پایین تر نمی آیم نشان قدرت است آیا این نشانه عجز نیست
    من نمی دانم ایشان با کدام جناح هستند من به شخصه یادم هست ایشان در زمان آقای خاتمی یک راستی به تمام معنا بود و حالا یکی از سر کرده های اصلاحات
    آیا یکی از دلایل پیشرفت نکردن استان همین مخالفت ایشان با همه کس نیست
    الامان الامان من فتن آخرالزمان…

  2. در تصویری که شما در پایین عکس زده اید معلوم است که تجمع پشت نرده نیست.
    ————
    دوست عزیز
    سمت چپ تصویر گوشه بالا نرده ها مشخصه. لطفا دقت فرمائید.
    حامد کبودوند

  3. سلام
    من وشما در یک چیز مشترک هستیم و آن هم اینکه جفت مان از شیخ خوشمان نمی آید ولی دوستان و هم فکران شما زمانی که قدر قدرت قزوین در مجلس ششم عربده می کشید وهل من مبارز می طلبید و زور بازویش را به یک خانم نشان می داد و هم چنین اصلاح طلبان را مورد نوازش زبان قرار می داد قند توی دلشان آب می شد
    عاقبت این می شود و نباید جای گله ای باشد
    در باره تجمع تان نیز فعلا قوه مجریه دست شماست و امثال شما از مصونیت آهنین برخودار هستید و اگر مثلا دانشجویانی در نقد و یا اعتراض به صحبت های آقای اسلامی( نماینده خبرگان استان) مانند شما عمل می نمودند همین شماها و دار و دسته نیویورکی تان با همراهی نیروی انتظامی به آنان حمله می بردید و دلیل حمله را هم غیر قانونی بودن تجمع می دانستید.
    موفق باشید

  4. آقای کبودوند خود من کسی بودم که درانتخابات شورای شهر به شما رای دادم اماوقتی مطلب اقای اولادی را خواندم فهمیدیم که شما فقط برای دل خودتان کاندید شده بودید
    —————–
    ربط دل خواه بنده و مطلب آقای اولادی را هم بفرمائید ممنون می شوم.
    حامد کبودوند

  5. سلام دوست و وبلاگ نویس عزیز
    پیشاپیش حلول سال نو را به شما تبریک عرض نموده و در سال جدید برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی از خداوند منان دارم.

  6. من نمی دونم که شما عرب زاده ها تا کی می خواهید ایران رو ویران کنید.
    —————-
    تا آنجایی که من می دونم “عزیز” ایرانی نیست!
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *