پس از تجمع گسترده دانشجویان در مقابل دادسرا، عده ای با اغراض معلوم تلاش کردند این تجمع را غیر قانونی و بدون مجوز جلوه دهند در حالیکه طبق آئین نامه تفویض اختیاراتی که به تازگی به استانداریها برای صدور اینگونه مجوزها اهدا شده است ، تجمع در فضای مسقف و یا محصور نیازی به مجوز ندارد و تنها برگزارکنندگان آن باید نسبت به برگزاری آن به فرمانداری محل برگزاری اطلاع رسانی کنند که این امر در ساعت ۴ صبح همان روز اتفاق افتاده بود و این تجمع با توجه به اینکه در محوطه محصور مسجد مقابل دادسرا صورت گرفته ، نیازی به مجوز نداشته است فلذا تلاش محسوس برخی نشریات برای غیرقانونی جلوه دادن این تجمع تلاشهای مذبوحانه ای است برای خدشه دار کردن این حرکت خودجوش دانشجویی.

البته این افراد هرگاه قانون مطابق نظراتشان باشد آنرا می پذیرند ولی اگر به مذاقشان خوش نیاید آن موضوع غیرقانونی خواهد بود.

این هم یه جورشه.!

11 Comments

  1. آقای کبودوند حداقل حرمت ان ریشی که گذاشته ای را نگه دار.خودمن اون روز بودم و دیدم محیط محل تجمع را تا کی می خواه یخودت را با ماسک دین قایم کنی…توبه کن
    ———————–
    خدا را شکر عکس و فیلمش وجود داره که دانشجویان کجا تجمع کرده بودند و گرنه حکم تکفیر ما را صادر می کردند.
    حامد کبودوند

  2. جواب شما را در وبلاگ یاداشت های نیمچه خبرنگا ر دیدم یاد این ایه افتادم:کبرمقتا عند الله ان تقولوا ما لا تفعلون..و یا..اتامرون الناس بالبر و تنسون انفسکم…..شما به جا یاصلاح جامعه اول خودتان را اصلاح کنید

  3. بچه ارزشي says:

    آقای کبودونداگر جرأت کاری که انجام دادید را ندارید دیگر دنبال صغری و کبری چیدن نباشید.چون من به عنوان کسی که در آن مراسم بودم قسم یاد می کنم که تجمع در مکان مسقف نبود.و این را بگویم با افتخار هم در این تجمع شرکت کردم.
    ——————
    نویسنده محترم
    بین “و” و “یا” فرق است. تجمع در محل مسقف یا محصور نیازی به مجوز ندارد.
    حامد کبودوند

  4. سلام آقای کبودوند
    اعتراض به کارگزاران مملکت حق قانونی و طبیعی مردم میباشد و در آن خدشه ای نیست . شما هم که حضوری گسترده در این تجمع قانونی بدون نیاز به مجوز داشتید ولی سوال این است اگر عده ای بخواهند در اعتراض به دفن شهدا در دانشگاه در یک محیط سر بسته اعتراض کنند باید کتک بخورند و زندانی شوند.
    —————-
    ولی در این تجمع کسی بر سر ما زباله نریخت. از شاهدان حاضر در مراسن تدفین پیکرهای پاک شهدا بپرسید چه کسانی چه الفاظی بکار بردند و چه ها کردند.
    حامد کبودوند

  5. دوست عزیز.امروز در نشریه تابان عکس این تجمع را چاپ کرده بودن ،واقعا اگر این عکس جعلی است شما عکس واقعی را در یکی از نشریات استان چاپ کنید تا آنان رسوا شوند.
    —————-
    می توانید نشریه رایحه مهر را ببینید
    حامد کبودوند

  6. جعفر صادقي says:

    گر تو قران بدین نمط خوانی-ببری رونق مسلمانی…من هم انتقاداتی به برخی افراددارم اما وقتی فهمیدم که کار غیرقانونی کرده اید و ماشین بیت المال را استفاده کرده اید به شدت به شما بدبین شده ام
    ———————–
    عکسی که تابان چاپ کرده و قسمتی از یک پلاک را نشان داده مربوط به یک پراید به رنگ سرمه ای است و عکس دیگری هم از بالای جمعیت چاپ کرده که ماشین وسط جمعیت یک رنو است. حالا به نظر شما دروغ گو کیست؟
    حامد کبودوند

  7. ایا راست است که نیروهای بسیجی از ماشین دولتی استفاده کرده اند البته من هنوز قضاوت نکرده ام اما عکس تابان رادیده اید؟
    ——————
    عکسی که تابان چاپ کرده و قسمتی از یک پلاک را نشان داده مربوط به یک پراید به رنگ سرمه ای است و عکس دیگری هم از بالای جمعیت چاپ کرده که ماشین وسط جمعیت یک رنو است. حالا به نظر شما دروغ گو کیست؟
    حامد کبودوند

  8. شما و نظیر شما بدون توجه به قانون به آدمکشی نیز دست می زنید.پس به خاطر توجیه قانونی بودن یک تجمع غیر قانونی ، خودتان را آزار ندهید.بگویید حجت بر ما تمام شده بود و قال قضیه را بکنید.
    —————–
    آدم !!!!کشی تو مرام ما نیست.
    حامد کبودوند

  9. سلام میگید ماشین دولتی هم اونجا بود آخه تا کی باید محفظه کار باشیم ماشین دولتی و سرنشینانش اومدن از دانشجو ها حمایت کنند حالا میگن حاج حامد اومده یا حاج محمد جباری اومده اونام مثل بقیه از اون شیخ مفسد متنفرن اومدن اونجا حرفشونو بزنن.خیلی ها نیومدن.تا کی باید محافظه کار باشیمو و روزه سکوت بگیریم.؟آقا حامد دم شما گرم اما بازم بیشتر از اینا از شما انتظار میره که مقابل این شیخ دنیا طلب و مفسد واستی. بالاخره ما فدایی سید علی هستیم وقتی آقا از دولت نهم حمایت میکنه آدم خیلی باید احمق باشه که رو حرف آقا حرف بزنه. یاعلی مدد

  10. وبلاگ خوان says:

    سلام . ببخشید چطور هست که اعضای تشکلهای غیر دولتی در خانه تشکل ها هم که مسقف بود اجازه مراسم نداشتن ؟
    —————–
    پس مراسماتی که اونجا گرفته می شد چی بود؟
    حامد کبودوند

  11. پلاک خودروی مشکی متعلق به حراست دانشگاه بین المللی امام خمینی بود که در حیطه ماموریت اداری در روز تحصن آنجا حاضر بوده و به هیچ وجه در اختیار متحصنین قرار نگرفته است .شماره پلاک این خودرو هم توسط راننده پراید سفید رنگ(آقای عبدالرزاقی)با موبایل عکسبرداری شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *