و مپندارید آنانکه در راه خدا کشته شده‎اند، مرده‎اند بلکه زنده‎اند و و روزی خور خوان الهی‌اند. “قرآن کریم”

در جمعی پاک و عاشق و با صفا که نورخورشید یکرنگی و همدلی و محبت آنان کورکننده چشم خفاشان کوردل بود،‌گروهکی پلید و زشت درآمد و خون عاشقان فرشته خوی امت اسلام را در هم آمیخت. اما چه باک که خونهای به هم آمیخته و این پیکرهای پاره پاره و آن جگرهای به دندان گرفته شده، دودمان و بنیاد سلسله ظلم و تباهی و تیرگی را سست تر از همیشه خواهد کرد.

شهادت دو تن از پاسداران رشید اسلام که در درگیری با عوامل مزدور پژاک به شهادت رسیدند بر همه شهروندان قزوینی تسلیت باد. بدون شک افتخار دیار قزوین این است که از دیرباز تا کنون مهد پرورش چنین دلیر مردانی بوده است که برای حفظ و صیانت از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری از بذل جان دریغ نکرده اند.

ای کاش آنانی که نگاه کوته بین و مغرض آنان جز سیاه نمایی و خدشه به نظام چیزی را تصور نمی کند کمی به این جانفشانی ها می اندیشیدند.!

تشییع پیکر مطهر این عزیزان پنج شنبه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح از مقابل امامزاده اسمعیل (ع) خواهد بود.

پ.ن۱: با رفتن سردار آبنوش ، حاج حسین شفیعیها و انصاری اوقاف از استان تحولات و جبهه بندیهای سیاسی نیز شاهد تغییر خواهد بود . هنوز پائیز نشده برخی ها جوجه ها! را می شمارند اما …

پ.ن۲:دلم به حال اوقاف استان یزد می سوزه!!!

پ.ن۳:هجمه و تخریب سنگین شخصیت ارزشمند حاج آقای ابوترابی نماینده محترم مردم شریف قزوین در این ایام از سوی جریانات مختلف و متعدد و بعضا بدون شناسنامه دور از انتظار نبود ولی سکوت و انفعال جریانات اصیل استان در حمایت از ایشان نابخشودنی است. کسانی که تاثیر وی را در تحول استان نمی دانند یا کم اطلاعند یا مغرض!

5 Comments

  1. سلام
    لطفا از تاثیر حاج آقا ابوترابی در رشد و توسعه استان قزوین مواردی را که موثر بوده است ذکر کنید.
    ———-
    آیا نسبت به نقش ایشان در تصویب ردیفهای بودجه مربوط به استان شکی دارید؟ بودجه کمربندی جنوب ، مبارزه با خشکسالی ، توسعه آب و فاضلاب ، نهضت آسفالت ، مطالعات مترو ، خرید فرودگاه و … را چه کسی به سمت قزوین ارجاع داد. منصف باشیم و واقع بین!!!
    حامد کبودوند

  2. اینهایی که گفتید وظیفه عادی هر نماینده است. ما نماینده ای می خواهیم که بیشتر از یک نماینده عادی کار کند و دلسوزی بیشتری خرج دهد. مخصوصا آقای ابوترابی که نایب رئیس مجلس هم بود و بیشتر می توانست برای شهر و استانش موثر واقع شود اما بیشتر به فکر مسائل کشوری بود.
    ———–
    عجب نگاهی ؟!، کدامیک از نمایندگان می توانستند چنین کارهایی انجام دهند؟ اگر می توانستد یکی از اینها را انجام داده اند بفرمائید.، آفت قشری گری تا کجا باید ادامه داشته باشد؟ آیا توجه به کشور شامل توجه به قزوین نمی شود؟ حاج آقای ابوترابی تاثیراتی برای استان قزوین داشته که هیچکس نداشته و این موارد بسیار واضح است اگر منصفانه و بدون غرض به آنها بنگریم
    حامد کبودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *