در حالی آخرین هفته تابستان ۹۰ شروع شد که روزهای داغی را قزوین بخود دید.

حضور آقای هاشمی رفسنجانی و سخنان تامل براگیز ایشان در مراسم افتتاحیه پروژه های دانشگاه آزاد قزوین خیلی ها رابه خود مشغول کرد اما نکته جالب در این خصوص حضور عاجل ایشان و آقای جاسبی برای افتتاح مرکزی است که مجوز فعالیت ندارد.!!

مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد قزوین طبق مصوبه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ملزم است جهت فعالیت و جذب شرکتها و هسته های فناور مجوز فعالیت خود را از پارک علم و فناوری استان اخذ نماید و در حالیکه تنها یک درخواست شفاهی از سوی رئیس دانشگاه آزاد قزوین به پارک علم و فناوری استان قزوین اعلام شده بود و هیچگونه تقاضا و به تبع آن مجوزی برای مرکز رشد دانشگاه آزاد صادر نشده بود که شاهد حضور آقایان برای افتتاح آن بودیم براستی این همه عجله برای چی بود؟؟؟؟

10 Comments

  1. این عادت دولتمردای ماست. افتتاح کشنی که موتور ندارد!!
    راه آهنی که پس از ۲ سال هنوز به بهره برداری نرسیده است!!
    و……………….
    متاسفانه راستی و چپی در این کار از هم سبقت میگیرند.
    جدیدا هم باب شده یک پروژه رو چند بار افتتاح میکنند.
    از رئیس جمهور و دولت گرفته تا قالیباف و آیت الله رفسنجانی
    ———
    کار زشت همیشه زشت بوده ولی زشت تر از آن اینه که دستاوردها و افتخارات یک ملت هم زیر سوال برده شود
    حامد کبودوند

  2. آقای کبود وند فکر کنم شما از اینکه به این مراسم افتتاح دعوت نشدی حرصت گرفته و داری عقده هاتو خالی میکنی !! من که خودم یکی از دانشجوهای باراجینم و هم یه دکتر موسی خانی و هم به دکتر جاسبی و از همه مهمتر به آیت الله هاشمی و دانشگام افتخار میکنم ، شمام به جای اینکه به کارات تو شغلهای مختلفی که به ناحق واس خودت دست و پا کردی (شورای شهر و پارک علم و فناوری و دانشگاه ) برسی صبح تا شب بشین تو وبلاگت عقده هاتو خالی کن !
    ————-
    اینکه کافر همه را به کیش خود پندارد شکی نیست ممکنه شما از این مسائل حرصت بگیره ولی جهت استحضار من بعنوان نماینده مردم قزوین در شورای اسلامی شهر رسما به این مراسم دعوت شده بودم و حتی کارت ورود مرا به منزلم آوردند ولی هرگز به خودم اجازه نمی دادم تا برای افتتاح یک مرکز غیرقانونی وارد چنین جلسه ای شوم.
    در ضمن من با دکتر موسی خانی و دانشگاه آزاد مشکلی نداشته و ندارم من با قانون گریزی و دور زدن قانون مخالفم و جای تاسف داره برای دانشگاهی که دانشجوی آن نمی داند عضویت در شورای شهر شغل نیست که بخواد جور بشه و مردم مرا انتخاب کرده اند پس شما اگر می خواهی عقده گشایی کنی بهتره آبروی دانشگاه را نبری!
    حامد کبودوند

  3. سلام…
    اینکه چیزی نیست آقای کبودوند تازه اینها از طرح المان مزار شهیدان گمنام دانشگاه رونمایی کردند. مزاری که هنوز بعد از گذشت ۵ ماه از درخواست رسمی بسیج در این مورد حتی حاضر نشده اند نامه ای برای پیگیری رسمی تدفین شهدای گمنام در دانشگاه به بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس با امضای رئیس دانشگاه بدهند …

  4. آقای مهندس معلومه شما از حرف من ناراحت شدی
    دستاوردها رو کسی انکار نمیکنه
    ولی زشت تر از این نیست که برای رای آوردن چند روز قبل انتخابات به زور راه آهن شیراز رو راه بندازی و حالا پس از گذشت چند سال باز هم خبری نباشه
    زشت تر از اون اینکه این دروغ رو دستاورد ملی!! بخوانیم
    شما در این مورد تردیدی دارید؟
    ————-
    نویسنده محترم معلومه شما علم غیب داری که میدونی من ناراحت شدم چون از متن نوشته من چنین چیزی برداشت نمی شد
    شما در این مورد تردیدی دارید؟
    حامد کبودوند

  5. این همه کشتارو تهمت برای چه بود؟
    آقای کبودوند شما که خودت رو منصف می دونی خوب بود یه بارم یه مطلب مینوشتی که چطور شد آقای احمدی نژاد که با تهمت زدن به این و اون سال ۸۴ قدرت رو به دست گرفت و تو سال ۸۸ یا سرکوب و کشتار مردم قدرتشو تمدید کرد چی شد که دست راستش متهم به فساد اقتصادیه و یار غارش توصیه گر رکورد شکن اختلاس و سرکرده گروه انحرافی؟ بابا وقاحتم حدی داره فکر کردید تو این مملکت هر منکری اتفاق بیافته می تونین با گیر دادن به رفسنجانی و … ماست مالیش کنین؟ همین دکتر محبوب شما رکورد قانون شکنی رو به اعتراف همین مجلس مثلا اصول گرا شکسته! حالا به دانشگاه آزاد گیر دادید؟
    چه کسی میتونست به این اندازه که دولت احمدی نژاد ایران رو به تمسخر گرفت ایران و مسخره کنه؟ ۳ نفر کوهنوردو تو مرز گرفتن بعد میگن اینا جاسوسن بعد محاکمشون میکنن به ۸ سال حبس بعد برا قبل سخنرانی اوباما آزادشون می کنن!! خوب شد سیاست عزت حکمت و … رو دیدیم.
    همین پارکی که شما ادعا دارین غیر قانونی هست ببینید چند سال دیگه چه خروجیی داره. شما به فکر پارکی باشین که یه زمانی یه سمتی توش داشتین و البته الان نمیدونم سمتی توش دارین یا نه. من خودم به ادعای دکتر فضلوی جز اولین افرادی بودم که عضو این پارک بودم ولی از همون اولم میدونستم به جایی نمیرسه و محلی میشه برای سیاست بازی های …..
    ————–
    ببین کسیکه تحصیل کرده است بد نیست از فضای توهم و پافشاری بر عقده ها کمی دست برداره و منصفانه و با خودش فکر کنه. شما هنوز تو توهم انتخابات ۸۸ و دروغ بزرگ تقلب و سرکوب گیر کردی!!! یه خورده بدون جو زدگی فکر کن!در ضمن اگه نسبت به موضوعی علم کامل نداری درخصوصش اظهارنظر نکن تاکسی بهت اشکال نگیره و از بچگیت نخنده!! تو پارک افراد حقیقی عضو نمی شوند که شما جزو اولینهاش بودی!!!
    حامد کبودوند

  6. اولا آیا شما واقعا فکر میکنید حمله به کوی دانشگاه، کهریزک، ضرب و شتم مردم در خیابان ها و کشتن آنها و … توهم است؟ یا فکر کردید اگه چند سالی از یک اتفاق گذشت حرف در مورد آن توهمه؟!!! البته من حرفی از تقلب نزدم هرچند حرف در موردش رو توهم نمی دونم و جالبه که بحث تقلب برای شما کابوسی است که تا کسی حرف مخالف میزنه سری به تقلب فکر میکنید.
    دوما بحث اصلی من این بود که چرا از مفاسد دکتر محبوبتون و اطرافیانش حرفی نمی زنید؟ آیا واقعا اختلاس ۳۰۰۰ میلیار تومنی اهمیتی نداره؟ اینا که دیگه جدیده دیگه توهم نیست!!
    سوما من هم نگفنم به عنوان شخص حقیقی عضو پارک بودم. شاید خود شما بدونید گروه روباتیک دانشگاه بین الملل به ادعای دکتر فضلوی اولین گروهی بود که عضو پارک شد و بنده هم عضو این گروه بودم(فیلم همایش روباتیک فکر میکنم موجود باشه). صحبت اصلی من هم اینه که از فضای اولیه پارک میدونستم فضایی می شه برای سیاست بازی همین مطلبی که شما هم نوشتید گواه همین مطلبه. ان شاالله همه ما و شما بتونیم بدون توهین به دیگران با یکدیگر صحبت کنیم.
    ———–
    خیلی جالبه شما براحتی دروغ و تهمت و نگاه مغرضانه خود را بیان می کنید و به محض اینکه ما اینها رد می کنیم صحبت از مفاهمه و مصاحبه و .. می شود، سعی کن به اعتقادات دیگران احترام بگذاری تا به شما احترام بگذارند به سخره گرفتن اعتقادات دیگران به جایی نخواهی رسید.
    در ضمن من اختیاردار نوشتن مطالبم هستم و از کار زشت و غیرقانونی هم بیزارم،اختلاس بانک صادرات بدون شک مردود است اما تا وقتی که به موضوعی کاملا علم نداشته باشم در خصوص آن اظهار نظر نمی کنم آیا شما هم چنین عمل می کنید؟
    کلام آخر هم اینکه گروه روباتیک هم هیچگاه عضو پارک نبوده و نمی توانسته باشد. کمی بیشتر اطلاعات جمع کن
    حامد کبودوند

  7. من فقط ۱ سوال دارم امیدوارم باز فرافکنی نکنید و از جواب دادن طفره نروید.
    آیا دروغ بزرگ افتتاح راه آهن شیراز دستاورد ملیست؟
    البته مطمئنا جوابی ندارید
    —————
    چون دانی و پرسی سوالت خطاست و ما را با خطاکاران کاری نیست
    حامد کبودوند

  8. شما دقیقا چی داری میگی؟ کدوم حرف رو رد کردی؟ کوی دانشگاه، کهریزک، ضرب و شتم یا کشتار مردم تو خیابونا اینا رو رد کردی؟ تهمتهایی که احمدی نژاد به این و اون برای به دست آوردن قدرت زد رو رد کردی؟ شما اول حرف طرفت رو دقیق بخون بعد تهمت و افترا بزن.
    شما که ادعا داری من اعتقادات شما رو به سخره گرفتم فقط یه نمونش رو بیار. اگرم پیدا نکردی دوباره تو یه زمینه دیگه داستان سرایی نکن. میشه مگه یه نفر این همه ادعا داشته باشه و این همه بی دقت باشه؟
    اما این شمایین که هر حرف مخالف خودت رو توهم میدونی و وقتی دقیق صحبت کسی رو متوجه نمیشی بچه خطابش میکنی!! البته از شما و همفکراتون بیشتر از این انتظار نمیره والا وضع مملکت به اینجا نمی رسید که یه عده بیان ۶ سال همه رو دزد خطاب کنن و خودشون رکورد دزدی تو ایران رو بزنن و خیلی گستاخانه باز هم حرف از خلاف قانون و … بزنن.
    این حرف شما در مورد گروه روباتیک با حرف دکتر فضلوی کاملا متناقض هست. دکتر فضلوی چند سال پیش در همایش گروه روباتیک ادعا کرد که گروه روباتیک دانشگاه بین الملل اولین گروهی هست که عضو پارک شد. البته برای من اصلا اهمیتی نداشت و از همون روز تا الان هیچ وقت این حرف رو پیگیری نکردم چون که من هیچ وقت مثل شما علاقه ای به این گونه عضویت ها و گروه ها ی مثلا علمی ( ولی در عمل سیاسی) نداشتم. شاید شما یادتون بیاد که در مورد پارک چند سال پیش کاری رو به من پیشنهاد کردید که من غیر صریح رد کردم.
    و در آخر عیب گویان بیشتر گم کرده راه!!!!
    ————-
    تنها باید بگویم متاسفم برای کوته فکرانی که سر در برف می کنند و چون با منطق به آنها جواب داده می شوند به توهین و تهمت روی می آورند ، پسر جان کشتار را کی انجام داد؟ چه کسی مسجد لولاگر را آتش زد؟ چه کسی به مهدکودک شلیک کرد اول از همه بدون جوزدگی اطلاعاتت را تکمیل کند بعد افاضه بفرمائید تا جوزدگی و تعصب گرایی گربیان گیرت نشود.
    نوع ادبیات جنابعالی بیانگر کامل اعتقادات شما است و من یاد گرفته ام با کسی که ادعاهایش بدون مدرک و مستند است وقتم را تلف نکنم. هر وقت برای ادعای بزرگ کشتار و تقلب و سرکوب مدرکی ارائه کردی حرف بزن
    حامد کبودوند

  9. وای بر ما که خطاکار بودن و یا نبودن ما دست کسانی چون شما اقتد که از همه چیز و همه کس انتقاد میکنید ولی تحمل انتقاد ندارید.
    ————
    انتقاد حق هر کسی است و تحمل انتقاد هم به همچنین ولی افسوس که مرز بین تخریب و انتقاد را یا نمی دانید یا نمی خواهید بدانید
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *