گویا توهم ناشی از بزک کردن و دروغ گوییهای پیاپی برای برخی تمامی ندارد. در دنیای مجازی که هویت افراد معنا و مفهوم خود را از دست داده و حتی پست های الکترونیکی قابل اعتماد نیست صاحبان یک وبلاگ بی نام و نشان که پس از نامه بی پاسخ من به شیخ قدرت علیخانی با ماموریت تخریب و توهین کار خود را شروع کردند در یک تحلیل مستند و جامع !  مثل دفعه قبلی که در یک حرکت پوآرو گونه کشف کرده بودند من و نویسنده وبلاگ ارتش سایبری یکی هستیم و علیرضای بنده خدا مجبور شد ایشان را از توهم خارج سازد دوباره با نظری که در وبلاگ بی نام و نشان خود به نام من منتشر شده کلی ذوق کردند و آسمون ریسمون بهم بافتند ، حالا نمی دونم خودشون این نظر را نوشته بودند یا یک شیر پاک خورده ای به نام ما اما بهرحال من از وقتی که نظری را در این وبلاگ بی نام و نشان نوشتم و گاف آنها را مشخص کردم برایم مسجل شد صاحبان این وبلاگ در توهم عُظمی بسر می برند .

واقعا با چه تحلیلی این افراد اطمینان دارند نظر منتشر شده در وبلاگشان توسط من نوشته شده است؟ بار ها گفته ام وقتی جرات و شهامت این را دارم که مطالب و نظراتم را با اسم خودم در وبلاگم منتشر کنم چه نیازی دارم در وبلاگی بی نام و نشان که حتی شهامت و شجاعت معرفی خود را ندارد نظر بنویسم؟

تحلیل این افراد مثل این می ماند که بگویم شیخ قدرت اعلام کرد “این دولت خیر ندارد بیا با ما کار کن حمایتت می کنیم” شاهد ادعایم هم نظری است که در وبلاگم نوشته شده و نام نویسنده آن شیخ قدرت است و آدرس سایتش میزان.

واقعا که توهم با بعضیها عجین شده.

2 Comments

  1. کاش به جای این مطالب و در رد ادعای این حرف از جریان انحرافی تبری می جستید..موفق یاشید
    ——————-
    جالبه امیرالمومنین علی (ع) را متهم به بی نمازی می کردند و چون در محراب مسجد به شهادت رسید بسیاری تعجب کردند که مگر علی (ع) نماز می خواند؟ بدون شک شیعه علی(ع) هم از تخریب و تهمت در امان نیست ! ما باید تبری بجوییم؟این دست و پا زدن بیخودی برای اینکه ما را به این جریان نسبت دهند راه به جایی ندارد چرا که رابطه ما با مشایی و همفکرانش مشخص بوده و هست . ما افتخار می کنیم حامی جریان ۳ تیر و آرمانهای امام و رهبری هستیم و با این تهمتها از میدان بدر نخواهیم شد.
    حامد کبودوند

  2. حامد خان این بارزترین ویژگی محیط مجازیه که هویت افراد مشخص نیست واگه کسی واقعا باور کنه (کبود وند میاد و یه نظر می ده بعدم زیرش اسم خودشو می نویسه در حالی که می تونه از طریق وبسایتش اطلاع رسانی کنه )خیلی بعیده
    —————
    باید اینو به نویسندگان وبلاگ بی نام و نشان گفت
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *