پنجاه و پنجمین سفر استانی دولت نهم با خلق حماسه دیگری از سوی ملت قدر شناس همراه بود و مردم استان اصفهان صمیمانه و عزتمندانه از خدمتگزاران خود استقبال کردند. هرچند کسانی که شعور این مردم فهیم را همچون شعور خود فرض کرده و این استقبال های بی نظیر را به دسته های دلفین و وعده های غذا و خرید رای و امثالهم تشبیه می کنند ولی بی شک مردم فهیم و باشعور ایران اسلامی مجددا یاوه گویی های این مغرضان را در انتخابات دهم ریاست جمهوری پاسخ خواهند داد.

اصفهان
اصفهان

esfahan-19

5 Comments

  1. سلام مهندس سال نو مبارک

    فکر نمی کنید ما نیاز مند کلماتی هستیم که ما را به یاد رحمانیت و نه جباریت آنچه از آن دفاع می کنیم بیندازد
    حتی خود حضرتش در باره فرعون تاکید به قول لین می کند و نرمی

    آوردن” هرچند کسانی که شعور این مردم فهیم را همچون شعور خود فرض کرده و این استقبال های بی نظیر را به دسته های دلفین و وعده های غذا و خرید رای و امثالهم تشبیه می کنند” چه دردی دوا می کند یا چه تغییری در شعور آنها که می گویید
    جز این است که فقط گوینده را از روحیه ی رحمانی دور می کند؟

  2. این صحنه ها رو که می بینم یاد دلفیلهای گرسنه ، سیرک و رئیس سیرک می افتم. مردم ساده دلی داریم ….
    ————-
    اتفاقا مردم فهیم هستند و حضورشان پاسخی است به امثال شما که خود را جزو مردم نمی دانید از فرط غزض ورزی آب را سراب می پندارید.
    حامد کبودوند

  3. salam hamed jan khobo? mikham bebinam chera aghaye raiis jomhore azizam 2re 2vom be qazvin naiamadand ke bebinand tarh haye ma be payan nareside yekish pole shahre sannati …aya raste mighan bekhatere vaze bikari afrad va vojode shahre sanati nemiian??????????
    ———————
    آقای رئیس جمهور بعد از سفر استان فارس به قزوین خواهند آمد.
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *