مبعث پیامبر مهر و رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) بر همگان مبارک باد.

پ.ن: در کمال تاسف دیشب و امروز در شهر قزوین کمترین نشانی از عید مبعث به چشم نمی خورد با آنکه چندین بار در خصوص عملکرد ضعیف سازمان زیباسازی شهرداری قزوین تذکر داده ام ولی گویا باید به شیوه دیگری با متولیان این امر برخورد شود تا مردم شریف قزوین حداقل های زیبایی شهری را در مناسبت های ملی و مذهبی شاهد باشند.

9 Comments

  1. جون دادا بی خیال شوو!!!اینا جوانی کردند شما چرا جدی گرفتی؟ خون نجستو کثیف نکن. انشاالله دفعه بعد جبران می کنند.

  2. سلام مهندس
    راستش وضعیت زیباسازی تو قزوین افتضاحه هر کاری می تونید برای بهبود این وضعیت انجام بدهید

  3. يكي از همكاران says:

    گویا باید به شیوه دیگری با متولیان این امر برخورد شود ؟ مثل اینکه شما از جایگاهتان بی از اطلاعید. مگر شما چه کاره اید که می خواهید از نیروی قهریه علیه مسئولین شهرداری استفاده کنیذ؟ شهرداری مسئول دارد و شما فقط می توانید به شهردار تذکر دهید و بس. این نوع ادبیات سررشته از خوی چماق بدستی شما دارد. همان ادبیاتی که رئیس جمهور محترم شما ( ا .ن ) از آن بهرهمند است. لطفا مردم را احمق فرض نکنید. انسان از حرف نزدن نمی میرد.لطفا …
    ——————-
    همکار گرامی
    اینکه “شیوه دیگر” را به برخورد قهریه نسبت می دهید سررشته از خوی چماق بدستی شماست نه من چون من که نخواستم از این شیوه استفاده کنم . فلذا فرض کنید مخاطب شما ممکن است بفهمد. وقتی که من تذکرات غیرعلنی ام پاسخ داده نشود از اختیارات قانونی خود بعنوان نماینده مردم استفاده خواهم کرد و برای اینکه اطلاعات شما بیشتر بشه لازمه بگم این اختیارات نیروی قهریه نیست.!!!
    در ضمن رئیس جمهور بنا به قانون منتخب ملت است و رئیس جمهور همه چه همه جامعه به او رای داده باشند چه اکثریت نسبی جامعه مگر آنکه شما خود را از ملت ندانید.
    حامد کبودوند

  4. آقای کبودوند از حسن نظر شما سپاسگزارم . راستی چرا ما نسبت به اعیاد (دینی و ملی) اینقدر بی تفاوت هستیم ؟ ورودی قزوین قبل از چهارراه نسیم شمال واقعا افتضاح است . خواهش می کنم به عنوان یک فرد مسئول و یک شهروند رسیدگی کنید . دور بر گردان ها فاقد چراغ چشمک زن و علائم راهنمایی و رانندگی است . ما به سازمان ترافیک شهرداری اطلاع دادیم ولی رسیدگی نکرده اند .
    —————————
    حتما پیگیری می کنم. از تذکر شما سپاسگزارم
    حامد کبودوند

  5. ما از این ملتیم و خود را فدایی وطن می دانیم. اما نکته جالب اینکه اکثریت مردم که من هم جزیی از آن هستم شما را از ملت نمی دانیم. ما مردم ایران فرض را بر این گذاشته ایم که در دوره حمله چنگیزخان هستیم و شما مغول ها چند سالی است به زور چماق و دشنه ما را در اسرارت خود گرفته اید. اما آزادی نزدیک است. “Freedom is not free”
    ———————
    رو که نیست ، با وقاحت تمام حضور ۴۰ میلیون ایران و اکثریت ۲۵ میلیونی آن را ندیده می گیرید و دم از مردم می زنید. ما هیچ فرضی نمی کنیم جز اینکه عده ای معدود و معلوم الحال می خواهند قانون گریزی خود را به مردم نسبت دهند.
    حامد کبودوند

  6. آن هفت میلیون هموطنی که به آقای احمدی نژاد رای دادند ببینند که ایشان با انتخاب مشایی چطور به مراجع و مردم دهن کجی کردند. می دانم که فهمیده اید در انتخابات تحت تاثیر عوام فریبی این بزرگوار قرار گرفته اید.اما انسان ها جایز الخطا هستند مثل صاحب همین وبلاگ که متاسفانه فعلا در تاریکی جهل و نادانی بسر می برند.
    ——————
    حتما کسی که ۱۷ میلیون ایرانی را هیچ می انگارد و صرفا هفت میلیون نفر رای دهنده به آقای احمدی نژاد را می شناسد در جهل و نادانی به سر نمی برد.!!
    حامد کبودوند

  7. آقای کبودوند با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود. حالا هی شما بگید ۲۴ میلیون. این تاکید جنابعالی خارج از باور اکثریت مردم رای دهنده است. در ضمن اگر آقای احمدی نژاد ۲۴ میلیون حامی دارد پس بسم الله ! رفراندوم برگزار کنید تا دهان خس و خاشاک دیروز و جیرجیرکهای امروز بسته شود. خودداری حکومت از برگزاری همه پرسی باعث ایجاد سوالهایی در افکار آحاد مردم شده است.
    —————
    چه همه پرسی ای بهتر از انتخابات ۲۲ خرداد. بدون شک کسانی که حضور اکثریت ۲۴ میلیونی جامعه را ندیده می گیرند نتایج هر همه پرسی دیگری را هم نادیده خواهند گرفت
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *