میلاد خجسته و فرخنده رحمه للعالمین ، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) بر مسلمین جهان مبارک باد.

اما بعد ، در اول این هفته بودجه سال ۹۲ شهرداری قزوین برای بررسی و تصویب توسط اعضای شورای اسلامی شهر تقدیم شورا شد. اقدامی که همه ساله روی می دهد اما امسال که سال پایانی دوره شورای سوم هست بررسی بودجه اهمیت خاص دارد.

اعضای شورای اسلامی شهر همگی تجربه لااقل ۴ ساله تصویب بودجه را دارند و اظهارنظرها و اعلام رای مثبت و منفی آنهاست که برنامه ای را رد و یا مورد پذیرش قرار می دهد. خوشبختانه جلسات بررسی و تصویب بودجه شورای شهر بصورت علنی برگزار می شود فلذا حضور خبرنگاران در جلسات شورا بلامانع است. سالهای قبل هم از همکاران خبرنگار خواسته بودم تا با حضور در جلسات شورا و بررسی اظهارنظر و عملکرد و نحوه رای دادن اعضای شورای اسلامی شهر را رصد و به اطلاع عموم شهروندان فهیم قزوینی برسانند. قبلا هم خواسته بودم دلایل رد یا قبول برنامه ها و میزان آگاهی اعضای شورای اسلامی شهر را نسبت به مفاد بودجه پیشنهادی بسنجند و وظیفه خطیر و رسالت عظیم خود را در حوزه شهری به درستی پیاده کنند امیدوارم امسال شاهد چنین موضوعی باشیم

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *