پس از فروکش کردن غبار فتنه عظیم ۸۸ و مشخص شدن مواضع و اهداف سران فتنه و ریزش فراوان بدنه اجتماعی آنها ، چندین بار است که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود گوشزد نموده اند که دقت به خرج دهید چرا که فتنه های بزرگتری در پیش است و آحاد ملت و بالاخص جریانهای منتسب اصولگرایی باید هوشیار باشند تا آسیب کمتری از فتنه ها ببینند .

فتنه هایی که شاید یکی از آنها اختلاف افکنی و دعوای درونی جریانهای منتسب به اصولگرایی و سوء استفاده از این اختلافات و ایجاد یأس و سرخوردگی در میان جامعه باشد و البته می توان برخی تحرکات در این راستا را هم رصد کرد.

وقتی فتنه ۸۸ و ماهیت سران و کارگزاران آن مشخص شد و با فضل الهی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری تیر فتنه به سنگ خورد و آنها به مهره سوخته استکبار تبدیل گشتند کار و مأموریت مهره های جدید آغاز شده است. مأموریتی که بارزترین آن نفوذ برخی در لایه های متفاوت جریانهای اصولگرایی و خدشه دار کردن اقدامات و بزرگ نمایی اختلافات است .

در استان ما هم این نفوذیها کار خود را که شاید چندین وقت است شروع کرده اند جدی تر نموده اند و با انگ زدن و تههیج در تعمیق اختلافات سعی می کنند این مأموریت را به نحو احسن اجرا نمایند

کسانی که در سال ۸۴ و زمانیکه غربت ستادهای دکتر احمدی نژاد در استان زبانزد بود در ستادهای آقای هاشمی خدمت می کردند حالا داعیه دار اصولگرایی و بصیرت مداری شده اند. کسانیکه بسان “آقای علی مطهری فرزند شهید بزرگوار مطهری !! ” با نوشته ها و پیامکهای خود آب به آسیاب دشمن می ریزند خود را طلایه دار اصولگرایی در استان نشان می دهند.

بزرگان و متنفذین جریانهای اصولگرا و حامی دولت باید با دقت و ظرافت مانع نفوذ و خودسری این افراد شوند و نگذارند اقدامات نسنجیده و بعضا هدف دارآنها اصالت جریان اصولگرایی استان را خدشه دار کند و صد البته مردم فهیم و بصیر استان نیز مانع عرض اندام آنها خواهند شد و مطمئناً آنها را از اصولگرایان نخواهند دانست

نهایتا همه این اتفاقات بیش از پیش ضرورت تدوین مانیفست و منشور اصولگرایی در استان و کشور را مشخص می نماید و نباید از آن غافل شد تا با مرزبندی مشخص و دفع حداقلی جلوی اینگونه شیطنتها گرفته شود.

3 Comments

  1. چرا درست و حسابی حرف نمیزنی
    منظورت کیست
    اگه مردی اسم ببر؟
    در پرده حرف زدن هم عمه من همه بلده؟
    —————-
    اونی که باید بفهمه فهمیده !
    حامد کبودوند

  2. بگو ترسیدم اسمش ببرم چی شد تا دیروز روی یه آخور غذا میخوردید حالا به جان هم پریدید.
    —————–
    اتفاقا همون موقع هم می دونستیم نفوذی هستند واسه همین از خیلی جاها طردشون کردیم الان هم دیگه دستشون واسه همه رو شده
    حامد کبودوند

  3. جالبه که هی داره حلقه تنگ تر میشه.فکر کنم اخرش فقط خودت بمونی وخودت مایقی همه فتنه
    ————–
    اتفاقا برعکس گسترش چتر اصولگرایی و اقبال حداکثری مردم است که دست نفوذی ها و فرصت طلبان را رو می کند
    حامد کبودوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *